با زبان هنر در برابر هتک حرمت ارزش ها می ایستیم

۲۵ شهریور – ۰۳:۴۳:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

دبیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛

بزرگنمایی:  

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت ربوی پیامبر اکرم (ص)  توسط فیلمساز آمریکایی، تأکید کرد: با زبان هنر در برابر هتک حرمت ارزش ها می ایستیم.  
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازستاد خبری نهمین جشنواره سراسری تئاتررضوی درخراسان شمالی؛ حسین ثابت قدم وحید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری این جشنواره، آمادگی استان را برای برگزاری این جشنواره اعلام کرد.
وی با ابراز خرسندی از برگزاری مجدد جشنواره تئاتر رضوی در استان و همچنین با اشاره  حرکت توهین آمیز استکبار جهانی در تضعیف باورهاو شعائر دین مبین اسلام هتک حرمت به ساحت ربوی حضرت محمد مصطفی (ص)، ضمن محکوم کردن این عمل شنیع برپایی جشنواره مذکور را مقابله مثل در برابر اقدام دشمنان نام برد.
وی افزود: حال که دشمنان با زبان هنر به میدان جنگ علیه اسلام وارد شدند ما هم باید از این طریق وارد شویم و جشنواره تئاتر رضوی می تواند در مقابله با این هجمه  دشمن اثر گذار باشد.
وی از حضور ۱۲۳ هنرمند از سراسر کشور در این دوره از جشنواره خبرداد و معرفی استان را از حداقل دستاوردهای این جشنواره نام برد و  تأکید کرد:  لازم است از این فرصت برای توجه بیشتر قابلیت های این خطه بهره ببریم.
وی همچنین ارتقاء نشاط دینی و معنوی و نیز تقویت هنرارزشی  و توجه به ارزش های اسلامی و قرآنی را از دیگر دستاورد های فرهنگی این جشنواره ملی دانست.
وی از مسئولان کمیته های  این ستاد خواست تا با دقت ونیز سرعت و توجه به اطلاع رسانی  عمل کنند.
یادآوری می شود نهمین جشنواره بین المللی تئاتر رضوی ۲۸ تا ۳۰ شهریور ماه سال جاری با اجرای ۹ گروه نمایش در ۲ نوبت صبح و بعد ازظهر در تالار فرهنگی هنری گلشن و تالار حافظ شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۵۱۵۴۳۳۳۱۲۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.