با شکست دیروز پس از مدتها استقال در مکان دوازدهم جدول!

برتری استقلال خوزستان برابر استقلال تهران

استقلال خوزستان با حساب دو بر یک از سد استقلال تهران گذشت.

مصاف دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران از هفته دوم با برتری دو بر یک آبی‌های خوزستان به پایان رسید. برای استقلال خوزستان بیت سعید در دقایق ۲۵ و ۸۳ گلزنی کرد و تک گل استقلال تهران را هم کاوه رضایی در دقیقه ۷۷ به ثمر رساند.        

* گزارش نیمه نخست:

در نیمه اول این دیدار استقلال تهران بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم جابر انصاری در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان استقلال خوزستان توپ را به اوت زد. این بازیکن در دقیقه ۱۲ باز هم با دروازه‌بان استقلال خوزستان تک به تک شد اما این بار دروازه‌بان آبی‌های خوزستان توپ را به کرنر فرستاد.

در اواسط این نیمه باز هم جابر انصاری صاحب موقعیت خوبی شد و از پشت محوطه جریمه آبی‌های خوزستان اقدام به شوت‌زنی کرد اما توپ او این بار راهی اوت شد. 

در ادامه و برخلاف جریان بازی تیم استقلال خوزستان در دقیقه ۲۳ توسط بیت سعید به گل رسید. این بازیکن بعد از دفع توپی که رحمتی کرد صاحب فرصت شد و با یک سر توپ وریا غفوری را از مقابل برداشت و در ادامه توپ را به سمت دروازه آبی‌های تهران زد که این توپ بعد از برخورد با کنعانی‌زادگان تغییر مسیر داد و تلاش رابسون جانواریو(Robson Januario de Paula) برای خارج کردن توپ از داخل دروازه‌ هم بی حاصل بود تا بازی یک بر صفر به سود آبی‌های خوزستانی شود.

در اواخر این دیدار بازی متعادلی از سوی دو تیم ارائه شد و شوت سالاروند از پشت محوطه جریمه استقلال تهران می توانست آبی‌های خوزستان را به گل دوم برساند ولی این توپ با اختلافی اندک راهی اوت شد تا این نیمه با برتری یک بر صفر آبی‌های خوستان به پایان برسد.

* گزارش نیمه دوم:

در ابتدای نیمه دوم بازی برابری از سوی دو تیم ارائه شد و فشار دو تیم برای رسیدن به گل نتیجه‌ای نداشت تا اینکه در دقیقه ۵۶ شوت دورقی یخ نیمه دوم را شکست. شوت سنگین این بازیکن از فاصله‌ای دور با اختلافی اندک و به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال تهران راهی اوت شد.

در ادامه این نیمه استقلالی‌ها فشار خود را روی دروازه استقلال خوزستان زیاد کردند و در دقیقه ۶۵ آبی‌های پایتخت سه مرتبه فرصت داشتند تا کار را به تساوی بکشانند ولی واکنش‌های ‘رافائل’ دروازه‌بان تیم استقلال خوزستان مانع از فرو ریختن دروازه این تیم شد.

در دقیقه ۷۷ این دیدار تلاش شاگردان منصوریان به نتیجه رسید و ارسال خسرو حیدری برای کاوه رضایی با ضربه سر او همراه شد و این توپ دور از دستان دروازه‌بان استقلال خوزستان به گل تساوی بخش بازی تبدیل شد.

در اواخر این دیدار و در دقیقه ۸۳ استقلال خوزستان به گل دوم خود رسید. حرکت خوب مهدی مومنی در بین مدافعان استقلال با شوت او همراه شد و این توپ را رحمتی دفع کرد و برگشت این توپ را هم بیت سعید به گل تبدیل کرد تا بازی دو بر یک به سود آبی‌های خوزستان شود.

ترکیب استقلال خوزستان: رافائل روبالو، عقیل کعبی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، سید جلال عبدی، میثم دورقی، عزت الله پورقاز، فرشاد سالاروند (علی اصغر عاشوری ۶۸)، مهدی مومنی (دیوید سیلوا ۹۳)، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی.

ترکیب استقلال تهران: مهدی رحمتی، هرایر مگویان (میثم مجیدی ۸۱)، محمد حسین کنعانی زادگان، رابسون، وریا غفوری، فرشید باقری (علی قربانی ۶۲)، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی (فرشید اسماعیلی ۸۷)، جابر انصاری، کاوه رضایی و خسرو حیدری.

گردآوری:گروه ورزش ممتاز نیوز
momtaznew.com/sport
منبع:isna.ir

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.