با هر نوع ورود غیر مجاز به حریم کشورمان برخورد خواهیم نمود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

naghavi.jpg

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه جمهوری اسلامی نظارت کامل بر مرزهای جغرافیایی خود دارد، گفت: با هر گونه ورود غیرمجاز به مرزهای جغرافیایی اعم از هوایی،‌ دریایی و زمینی مقابله می‌کنیم.

سیدحسین نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اقدام قاطع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در واکنش به ورود پهپاد آمریکایی به حریم هوایی ایران گفت: پهپاد آمریکایی ورود غیرمجاز به حریم هوایی ایران داشته است که جمهوری اسلامی در واکنش پاسخ قاطعی به این عمل متجاوزانه آمریکا داد، از همین رو اعلام می‌کنیم که با ورود غیرمجاز به مرزهای جغرافیایی ایران اعم از هوایی، دریایی و زمینی مقابله می‌کنیم.

وی ادامه داد: طول و عرض جغرافیایی مرزهای ایران کاملا مشخص است و حوزه دفاعی کشور بر آن نظارت کامل دارد و با هر نوع ورود غیر مجاز به حریم کشورمان برخورد خواهیم نمود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه آمریکا باید در مقابل این عمل تجاوزگرایانه خود پاسخ دهد، گفت: آمریکایی‌ها بعد از ورود غیرمجاز به حریم هوایی ایران برای پاسخ دادن به افکار عمومی‌شان ادعا نمودند که ورود پهپاد آمریکایی در حریم بین‌المللی بوده است و به مرزهای ایران وارد نشده است این در حالی است که این ادعا صحت ندارد.

نقوی‌حسینی ادامه داد که ورود پهپاد آمریکایی به حریم هوایی ایران ثبت شده است که آمریکا باید به افکار عمومی در مقابل این ورود متجاوزانه خود پاسخ دهد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.