با کیفیت تر شدن محصولات سایپا دربازار

کیفیت تمامی محصولات خانواده X100 نسبت به شش ماهه اول سال ۹۰ با جهش قابل قبول کیفی همراه بوده است.

به گزارش ممتازنیوز بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ، کیفیت کلیه محصولات گروه خودرو سازی سایپا نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافت.

در میان محصولات گروه خودروسازی سایپا محصولات خانواده X۱۰۰ با کاهش بیست درصدی نمرات منفی در معیار های مختلف این گزارش بیشترین رشد کیفی در میان محصولات گروه خودروسازی سایپا را کسب کرد.

بر اساس گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد کشور، در بین محصولات خانواده X۱۰۰ به ترتیب خودروی ۱۳۱ پارس خودرو با بیست و یک درصد، خودروی ۱۳۱X با بیست درصد و خودروی ۱۳۲X با ۱۸ درصد بیشترین رشد کیفی در بین محصولات سایپا را داشته اند.

پس از محصولات خانواده X۱۰۰ خودروی تیبا نیز با دو پله صعود در جدول ارزشیابی سازمان استاندارد و ارتقاء ۶ درصدی کیفیت نسبت به سال گذشته جایگاه خود را بین خودروهای داخلی بهبود بخشید.

در بین محصولات گروه خودروسازی سایپا خودروهای مگان و تندر ۹۰ تولیدی پارس خودرو نیز با کاهش نمرات منفی به ترتیب در جایگاه پنجم وششم ارزشیابی کیفی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد قرار گرفتند.

خاطر نشان می شود خودروی های نیسان تیانا و ماکسیما تولیدی پارس خودرو نیز روند صدر نشینی خود را در این جدول حفظ کرده و با کمترین میزان نمرات منفی کیفی ترین تولیدات داخلی کشور به شمار می آیند.

گفتنی است در گزارش ماهانه ارزشیابی کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروهای ساخت داخل در ۹ معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزیینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزیابی قرار می گیرد.

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۲۵ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ مهر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , محولات سایپا, کیفیت بالا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.