ببینده فیلم و سریال‌های ماندگار در شبکه تماشا باشید

۳۰م آذر ،

شبکه تلویزیونی «تماشا» (فیلم و سریال) فعالیت آزمایشی خود را روی گیرنده‌های دیجیتال و با تبلیغ بیش از ۲۰ سریال ایرانی و خارجی آغاز کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه  خبرنگاران، شبکه تماشا با شعار «پخش برنامه‌های ماندگار» به صورت آزمایشی از طریق گیرنده‌های دیجیتال قابل دریافت است.

در حال حاضر،‌ آنتن شبکه «تماشا» با تبلیغ و آنونس سریال‌هایی که قرار است بزودی از این شبکه پخش شوند پر شده است. ۱۰ سریال خارجی و ۱۴ سریال ایرانی، از جمله سریال‌هایی می باشند که در نوبت پخش شبکه تماشا قرار دارند و آنونس آنها از این شبکه آزمایشی به نمایش درمی‌آید.

سریال‌های متشکرم، انسان خوب، فردا و مهارت دستان ترو سریال‌های کره‌‌ای می باشند که قرار است از شبکه تماشا پخش شوند. بیشتر این سریال‌ها به مباحث پزشکی می‌پردازند.

روزی روزگاری،‌ وفا، عمارت فرنگی، در چشم باد، تفنگ سرپر، دلیران تنگستان، به کجا چنین شتابان و زیر تیغ، خانه به دوش، نابرده رنج، خوش‌رکاب و خسته‌دلان هم سریال‌های ایرانی می باشند که قرار است از شبکه تماشا پخش شود.

ماموران آبی‌پوش، کمیسر والانس و گردان خارجی هم سریال‌های پلیسی جنایی شبکه تماشا خواهند بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مجتبی:

    سریال های خوبی بود مخصوصا سریال جومونگ۱و۲ وسریال هایی مثل مسافران و……. لطفا سریال های شب های برره ونقطه چین مرد هزار جهره باغ مظفر و… پخش کنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.