بجز تندر۹۰، تمام خودروهای ساخت داخل در اروپا خارج از رده است

بجز تندر90، تمام خودروهای ساخت داخل در اروپا خارج از رده استمیشل کربل مدیرعامل شرکت رنوپارس، با بیان این مطلب افزود: بازار خودرو ایران و جوانان ایرانی تشنه خودروهای روز هستند و تولید و عرضه خودروهایی که ۲۰ سال پیش در اروپا خارج از رده شده است، برای آنها رضایت بخش نیست. وی تندر۹۰ را تنها خودرو قابل رقابت با بازار خودرو اروپا دانست و اظهار داشت: در صنعت خودرو ایران افرادی وجود دارد که به تولید خودرو روز جهان معتقد هستند، اما برخی دیگر نیز مایل به تولید همین خودروهای فعلی که ۲۰ سال پیش از رده خارج شده است هستند چراکه سودآورتر است.
تندر۹۰ یک خودرو ملی است
کربل با بیان نظر شورای خودرو در خصوص محصول تندر۹۰ تولیدی در ایران، تصریح کرد: براساس اعلام این شورا، ۸/۵۹ درصد خودرو تندر۹۰ ساخت داخل است و این یک نظر رسمی است بنابراین باید بگوییم که تندر۹۰ یک خودرو ملی می باشد.
تردد ۸۲۰۰۰ تندر۹۰ در جاده های کشور
وی با بیان اینکه تاکنون ۸۲ هزار دستگاه تندر۹۰ به بازار کشور عرضه شده است، اظهار کرد: از هر یک هزار دستگاه خودرو تندر۹۰ فقط یک دستگاه در تعمیرگاه ها به دلیل کمبود قطعه یا سایر مسائل معطل مانده است.مدیرعامل رنوپارس از فروش ۱۱ میلیون یورو قطعات به شبکه خدمات پس از فروش دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا خبر داد و گفت: مشکلات خدمات پس از فروش تندر۹۰ کمبود قطعه نیست بلکه باید بگویم که خدمات پس از فروش در ایران جای برای پیشرفت بیشتری دارد.
به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
اخبار خودرو – فروش اقساطی خودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.