بحرینی‌ها محاکمه عاملان کشتار و شکنجه مردم را خواستار شدند

۱۶م دیماه ،

بحرینی‌ها به منظور محاکمه عاملان کشتار و شکنجه هموطنان خود و در اعتراض به محاکمه‌های تشریفاتی علیه این اشخاص راهپیمایی گسترده‌ای برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه المنار، تعداد بی‌شماری از بحرینی‌ها در منطقه‌ای در غرب منامه‌، پایتخت بحرین روز جمعه بنا به درخواست گروه‌های مخالف تجمع کردند.

در این تجمع که با عنوان “رهایی از مجازات، جنایتکاران کجایند؟ قاتلان کجایند؟” برگزار شد، شرکت‌ کنندگان پرچم بحرین را برافراشتند و شعارهایی برای محاکمه عاملان کشتار و شکنجه مردم سر دادند.

آنها اعتراض خود را نسبت به حکم‌های ناچیزی که علیه بعضی از عاملان کشتار مردم صادر شده و محاکمه‌های تشریفاتی که علیه آنها صورت گرفته، اعلام کردند.

راهپیمایی‌های گسترده‌ای روز جمعه در بحرین با شعار “جمعه حمایت از اشخاص تحت تعقیب” در اعلام همبستگی با اشخاص تحت تعقیب و برای اعلام پایبندی به اهداف انقلاب برپا شد.

راهپیمایی‌ها در مناطق مختلف با حضور اقشار گوناگون جامعه برگزار شد و تظاهرکنندگان جنایت‌های نظام حاکم را محکوم کردند.

راهپیمایی دیگری نیز در مرکز منامه برپا شد که در آن بر آمادگی مردم برای شرکت در تظاهرات جمعه کرامت در اواسط ماه جاری تاکید شد. نیروهای امنیتی نیز در مقابل با گاز اشک‌آور به سرکوب راهپیمایی‌ها پرداختند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.