بخشش مشمولان غایب تا سوم خرداد

رئیس پلیس نظام وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اردبیل گفت: مشمولان غایب استان اردبیل که در اعزام به خدمت غیبت کرده‌اند تا سوم خرداد فرصت دارند از بخشودگی اضافه خدمت بهره‌مند شوند.

فارس: علی حبیب‌زاده عصر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: مشمولان وظیفه عمومی که غیبت کرده‌اند در صورتی که نسبت به معرفی خود برای اعزام تا سوم خردادماه سال‌جاری اقدام کنند، مورد بخشودگی اضافه خدمت قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: این افراد با مراجعه به پلیس ۱۰+ می‌توانند مدارک خود را ارایه کرده و از شرایط پیش آمده و فرصت بخشودگی بهره لازم را ببرند.

به گزارش فارس، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطر نشان کرد: مشمولان غایبی که از سال‌های گذشته دچار غیبت شده‌اند برابر طرح و قانون نظام وظیفه عمومی می‌توانند تا سوم خردادماه سال‌جاری خود را معرفی کرده و از مزایای طرح بخشودگی استفاده کنند.

حبیب‌زاده خاطر نشان کرد: بعد از سوم خرداد و مهلت مقرر نه تنها غیبت‌ها بخشوده نمی‌شود بلکه مجازات جدیدی برای غایبان نظام وظیفه در نظر گرفته می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: افراد فاقد کارت پایان خدمت قادر به بهره‌مندی از خدمات اجتماعی و عمومی نیستند و ضرورت دارد در این زمینه تعیین تکلیف نهایی شوند.

وی در مورد ارجاع طرح ملی تعویض کارت‌های پایان خدمت نیز ادامه داد: آخر اردیبهشت ماه مهلت تعویض کارت معافیت است و صاحبان این کارت که زیر ۵۰ سال سن دارند با مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ نسبت به تعویض کارت خود و هوشمندسازی آنها اقدام کنند.

رئیس پلیس نظام وظیفه عمومی اردبیل بیان کرد: مشمولان که دارای انواع کارت‌های پایان خدمت هستند در یک مهلت مقرر فرصت دارند تا به تعویض کارت‌های خود اقدام کنند که در این زمینه نباید نگرانی خاصی داشت.

حبیب‌زاده گفت:‌ از اول تیرماه طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت به شکل عمومی آغاز می‌شود و به محض شروع این طرح کارت‌های قدیمی فاقد اعتبار می‌باشد.

وی افزود: تمام دارندگان کارت‌های پایان خدمت باید در مهلت مقرر به مراکز تعیین شده مراجعه و با تعویض کارت خود از کارت هوشمند جدید استفاده کنند چرا که کارت‌های قبلی هیچ اعتبار و خاصیتی ندارد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.