بخش انقلاب اسلامی به جایزه شهید غنی‌پور افزوده شد

به گزارش خبرنگار مهر، دوازدهمین دوره جایزه ادبی شهید حبیب غنی‌پور این روزها در حالی در تدارک آغاز داوری‌های خود است که در این دوره از جشنواره رویکرد تازه‌ای را در داوری آثار خود شاهد خواهد بود که شامل افزوده شدن بخش انقلاب اسلامی به آن است.

این جشنواره که تا پیش از این، داوری خود را در بخش‌های «داستان و رمان بزرگسال» و «داستان و رمان نوجوان» با موضوع آزاد و نیز «داستان و رمان» و «زندگینامه داستانی» با موضوع دفاع مقدس انجام می‌داد در سال جاری موضوع انقلاب اسلامی را نیز به داوری‌های خود اضافه کرده است و بر این مبنا این جایزه ادبی در سال جاری جدای از بخش‌های آزاد، برترین «داستان و رمان» با موضوع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و «زندگینامه داستانی» با موضوع  دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را نیز معرفی خواهد کرد.

دوازدهمین دوره جایزه ادبی شهید حبیب غنی‌پور به داوری میان آثار منتشر شده در سال ۱۳۹۰ می‌پردازد.

تاکنون بیش از ۷۵۰ اثر برای داوری در این دوره از این جشنواره در دبیرخانه جشنواره گردآوری شده است که همزمان با آغاز داوری‌ها، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

دوازدهمین جایزه ادبی شهید غنی پور از سوی شورای نویسندگان مسجد جواد الائمه و با حمایت حوزه هنری برگزار می‌شود و برگزیدگان خود را در اسفند ماه معرفی خواهد کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.