بخش پیامبر(ص)جشنواره فجر آمار بازدیدکنندگان موزه را افزایش داد

۲۱ام بهمن ،

سرپرست موزه هنرهای معاصر:

به گفته احسان آقایی سرپرست موزه هنرهای معاصر؛ آثاری که در بحش ویژه پنجمین جشنواره تجسمی فجر در موزه هنرهای معاصر به نمایش گذاشته شده‌اند با توجه به اهمیتشان در مکان دیگری نیز به نمایش گذاشته خواهند شد.

احسان آقایی سرپرست موزه هنرهای معاصر در گفت وگو با خبرنگارتجسمی هنرآنلاین دربارهٔ بخش ویژه جشنواره تجسمی فجرکه درموزه هنرهای معاصر به نمایش گذاشته شده گفت: موزه هنرهای معاصردرپنجمین دوره برگزاری خود؛ میزبان بخش ویژه جشنواره تجسمی فجر که با موضوع پیامبر اکرم(ص) برپا شده؛ است. این موضوع با توجه به این که در سال های جاری چندین بار به آستان پیامبر اکرم (ص) توهین شد در جشنواره تجسمی فجر راه اندازی شد.

وی افزود: بخش ویژه جشنواره تجسمی فجر در این دوره خوشبختانه میزبان آثار ارزشمندی است و با توجه به این که موزه از اولین دوره میزبان جشنواره تجسمی فجر بوده است؛ آثاری که هم در این دوره در بخش ویژه به نمایش در آمده اند و در سایر بخش جشنواره به نمایش گذاشته اند از رشد بالایی برخوردار می باشند و همین موضوع قابل تقدیر و تامل است.

به گفته احسان آقایی در این دوره در بخش ویژه پیامبر اکرم ۱۲۰ اثر در موزه هنرهای معاصر به نمایش درآمده اند که در این میان هفت اثرنقاشی از گنجینه موزه هنرهای معاصر در این بخش به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: به نظرمن آثاری که دربخش ویژه به نمایش درآمده اند قابل تامل می باشند و میان آثار بیشتر بخش مجسمه را می پسندم.

سرپرست موزه هنرهای معاصر دربارهٔ اضافه شدن آثار این بخش به گنجینه هنرهای معاصر گفت: برگزار کنندگان پنجمین جشنواره تجسمی فجر قصد دارند که آثار به نمایش درآمده در بخش پیامبر اکرم (ص)را در مکان دیگری نیز به نمایش دهند و این آثار قرار نیست که به گنجینه موزه هنرهای معاصر اضافه شود اما من قصد دارم که پیشنهاد افزوده شدن تعدادی از این آثار را به گنجینه موزه هنرهای معاصر بدهم.

وی دربارهٔ بازدید کنندگان از بخش ویژه جشنواره تجسمی گفت: موزه هنرهای معاصر ایران دو گونه بازدید کننده دارد؛ بازدید کنندگانی که همواره پای ثابت برنامه های موزه می باشند و بازدید کنندگانی که براساس موضوع و انتخابی به موزه سر می زند.

اما خوشبختانه با بالا رفتن کیفیت آثار ارائه شده در پنجمین جشنواره تجسمی فجر در مقایسه با دوره های پیش و نمایش آثار پیشکسوتان در موزه هنرهای معاصر و موضوع قابل تامل این نمایش؛ آمار بازدید از موزه افزایش چشمگیری داشته است.

سرپرست موزه هنرهای معاصر درپایان گفت: اما در روزهای آتی تعداد دقیق بازدید کنندگان از این نمایشگاه را ارائه خواهیم کرد.

انتهای پیام/۳۲/۳۱
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.