بدهکاران بانک ملی مشمول بخشودگی جریمه تاخیر می شوند

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

به گزارش ممتاز، بانک ملی ایران، فرصتی ویژه، استثنایی و منحصر به فرد برای بدهکاران این بانک جهت بهره‌مندی از بخشودگی جرایم تاخیر فراهم کرد.

 براساس این مصوبه بدهکارانی که حداکثر تا پایان دی ماه امسال، کل بدهی خود شامل اصل و سود آن را تسویه کنند، مشمول ۱۰۰ درصد بخشودگی جریمه تاخیر قرار می‌گیرند.

به اطلاع مشتریان گرامی می رساند فرصت فوق در راستای تکریم و رضایت حداکثری مشتریان این بانک ایجاد شده و فقط در مهلت قانونی مقرر دارای اعتبار است. لذا مشتریان و اشخاصی که بازپرداخت تسهیلات آنها بنا به دلایلی تبدیل به مطالبات معوق و سررسید قبل شده است، می توانند از فرصت طلایی فوق برای بهره مندی از بخشودگی جرایم تاخیر بدهی های خود حداکثر استفاده را به عمل آورند.

مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. علی:

    بنده به بانک ملی شعبه ایرانخودرو مراجعه نموده ام و میخواهم چند وام خودرو را با بخشس جریمه وام پرداخت کنم ولی انها سر باز میزنند الان بنده چه کنم

  2. فرهاد:

    بله بند سالهاکاسب بودم لذاجهت توسعه کارم با هزار امید به سراغ بانکهاجهت اخذ وام رفتم ای کاش که هیچ وقت نمیرفتم که بتدریج جوانی سرمایه وزندگیمو از دستم گرفت سودها ۳۰ در صدی جریمه های انچنانی هنوز هم هنوزه بابت یک میلیون تومان ۲ میلیون تومان دادم هنوز ۴ میلیون تومان دیگرباید پرداخت کنم و بابت ۴ میایون تومان ۱۸/۵ میلیون تومان باید پرداخت کنم علت تاخیرهم چون جانبازم یک سوم عمرم در بیمارستانها سپری شد با اسناد پزشگی به اداره حقوقی مراجعه کردم پپسی هم برامباز نکردن و جلوی حقوقم هم بستن به کی به کجا باید گفت………

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.