برای اخذ روادید و برگزاری اردو به ارمنستان می‌رویم

۲۱خردادماه،

مربی تیم ملی نوجوانان جودو گفت: برای گرفتن ویزای مسابقات قهرمانی جهان به ارمنستان می‌رویم و در همان جا اردو خواهیم زد.

احمد کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اضافه کرد: اردوی تیم ملی نوجوانان جودو برای آمادگی در رقابتهای آسیایی و قهرمانی جهان از ۲۲ خرداد آغاز می‌شود، نفراتی را دعوت کرده‌ایم که در اردوی قبل حضور داشتند بیست و سوم مسابقات انتخابی داخل اردویی برگزار می‌شود و نفراتی که شایستگی خود را در این پیکارها نشان دهند در اردو باقی خواهند ماند.

وی ادامه داد: انتخاب نوجوانان در هر وزن بستگی به عملکرد آنها دارد و ممکن است یک یا دو نفر انتخاب شوند.
مربی تیم ملی نوجوانان اظهار داشت: اردوی ما به احتمال زیاد تا دهم تیر ماه ادامه خواهد  داشت و به اعزام به ارمنستان متصل خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: سفر به ارمنستان هم به این دلیل است که ویزای رقابتهای قهرمانی جهان نوجوانان را بگیریم هم اینکه اردویی چند روزه را به همراه جودوکاران در همان جا بر پا کنیم. البته زمان دقیق اعزام هنوز مشخص نیست.

کاظمی ارزیابی خود از رقابتهای آسیایی نوجوانان را این گونه مطرح کرد: طبق قانون مسابقات آسیایی ما فقط در سه وزن منفی ۵۵، ۶۶ و ۸۱ کیلو گرم ملی پوشان نوجوان خود را اعزام خواهیم کرد و فکر می‌کنم در هر سه وزن ما پتانسیل روی سکو رفتن را داریم.

مربی تیم ملی نوجوانان در خصوص رقابتهای قهرمانی جهان ادامه داد: نوجوانان متاسفانه تاکنون در رقابتهای جهانی یا حتی تورنمنتی که نزدیک به مسابقات جهانی باشد به دلیل برخی مشکلات شرکت نکرده‌اند و به همین دلیل هیچ ارزیابی از این که چه عملکردی در مسابقات جهانی خواهند داشت نداریم، متاسفانه مسابقات آسیایی هم بعد از جهانی و در ماه مرداد است و نمی‌تواند تدارک خوبی برای آن رقابتها باشد با این وجود تمام سعیمان را می‌کنیم تا حداقل ۲ یا ۳ مدال را از آن خود کنیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.