برای برگزاری جام حذفی طرح و برنامه داریم

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: در خصوص برگزاری جام حذفی هیچ چیز مشخص نیست اما طرحی برای برگزاری این جام داریم.

غلامرضا بهروان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در هفته گذشته طی نشستی که با سرمربی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش در محل سازمان لیگ برتر داشتیم در این جلسه در خصوص برگزاری جام حذفی صحبت شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خیلی علاقمند بود که جام حذفی در یک زمان مشخص برگزار شود اما با توجه به اینکه مسابقات غرب آسیا که قرار است در آذرماه برگزار شود تیم ملی ایران ۱۵ روز درگیر مسابقات است و با توجه به اینکه AFC هم مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا را بهمن سال جاری در برنامه دارد و تیم ملی فوتبال هم حضور خواهد داشت و مجدداً AFC هم در تقویم خود مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را نیز قرار داده است زمان مشخصی برای برگزاری جام حذفی در تقویم مسابقات خود نداریم.

بهروان در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر بررسی های لازم را انجام می دهیم تا در تاریخی که برنامه نداشتیم مسابقات جام حذفی را برگزار کنیم اما باید هیئت رئیس سازمان لیگ و هیئت رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص نظر بدهند.

وی در ادامه افزود: اما طرح و برنامه ای برای برگزاری جام حذفی داریم که به باشگاه های لیگ برتر فوتبال دادیم که اگر موافقت کنند جام حذفی بدون حضور ملی پوشان برگزار شود اما به نظر من باشگاه ها به احتمال فراوان این طرح را نپذیرند اما با توجه به اینکه در تقویم نیز  هیچ جای خالی برای برگزاری جام حذفی نداریم مخصوصاً در سال آینده که برنامه های تیم ملی ایران بسیار فشرده است و در نهایت هم اولویت با تیم ملی ایران است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه منتقدان هم اعلام می کنند که من راضی نیستم جام حذفی برگزار شود چنین چیزی نیست و آنها از قول من حرف می زنند و من هم خیلی علاقه دارم که جام حذفی برگزار شود اما زمان این کار را نداریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در خصوص برگزاری جام حذفی هم در نهایت اعلام می کنم که اگر باشگاه ها حاضر به برگزاری جام حذفی بدون حضور ملی پوشان شوند ما هم پیش بینی های لازم را انجام می دهیم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.