برای نقد «کلاه پهلوی» زود است

جام جم آنلاین: مدیر شبکه یک سیما درباره انتقادهای صورت گرفته نسبت به سریال «کلاه پهلوی» افزود: با نمایش چند قسمت آغازین یک سریال که بیش از ۵۰ قسمت دارد، نمی‌توان آن را مورد ارزیابی و نقد قرار داد.

مهدی فرجی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: این سریال شرایط فرهنگی، سیاسی و اجتماعی قبل از انقلاب را مورد ارزیابی قرار داده و به مقوله‌هایی چون روی کار آمدن حکومت پهلوی، حمایت بیگانگان از دولت و همچنین وابستگی ایران به کشورهای خارجی می‌پردازد.

فرجی افزود: علاوه بر این، تبیین و توضیح سیاست‌های کلان کشورهای غربی برای ایران در این سریال مورد توجه قرار گرفته و نیز مساله تغییر سبک زندگی ایرانیان به مدل غربی را در این سریال شاهد هستیم.

مدیر شبکه یک سیما با اعلام این مطلب که این سریال با ارائه فضای روشنی از دوران پیش از انقلاب موفق عمل کرده است، تاکید کرد: هم‌‌اکنون نمی‌توان در مورد جلب مخاطب این سریال قضاوت کرد و حداقل باید نیمی از پخش این سریال بگذرد تا بتوان ارزیابی دقیق‌تری را انجام داد.

فرجی تصریح کرد: این سریال در همین چند قسمتی که روی آنتن رفت، موفق عمل کرده و مردم نیز هوشمندانه به تماشای این سریال نشسته‌اند. تاکنون تماس‌های زیادی از طرف مردم جهت تقدیر از نمایش این سریال داشتیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
بانشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.