برترین ورزشکار سال از نگاه مردم

۱۶م اسفند ،

خبرگزاری ایسنا: پس از شش روز نظرسنجی ایسنا، جامعه ورزش و مردم بهترین ورزشکار سال ۹۱ را از نگاه خود انتخاب کردند که به ترتیب حمید سوریان و احسان حدادی انتخاب شدند.

سال ۹۱ هیچ وقت از ذهن ورزش دوستان پاک نمی‌شود. درخشش ورزشکاران ایرانی در المپیک و پارالمپیک لندن که بهترین نتایج تاریخ ورزش ایران را رقم زد توانست روزهای شیرینی برای مردم ایران ثبت کند. مدال‌های رنگارنگی که با اهتزاز پرچم خوش رنگ ایران بدست می‌آمد، یکی پس از دیگری چون خاطره ای برای مردم ثبت می‌شد.

همین اتفاق خوش آیند فرصتی بود تا ما در روزهای پایانی سال به دنبال زنده نگه داشتن یاد این افتخارآفرینی‌ها باشد و در کنار تجلیل از این ورزشکاران برترین آنها را نیز از نگاه مردم و جامعه ورزش انتخاب کند. خبرگزاری دانشجویان ایران در همین راستا با نظر کارشناسان ۱۰ ورزشکار برتر را انتخاب و نام آنها را منتشر کرد تا ورزش دوستان با شرکت در نظرسنجی ایسنا ورزشکار برتر سال خود را انتخاب کنند.

در این نظرسنجی الهه احمدی، احسان حدادی، سیامند رحمان،‌ قاسم رضایی، بهداد سلیمی، حمید سوریان، نوشاد عالمیان، سعید معروف،‌ زهرا نعمتی و امید نوروزی ۱۰ ورزشکار برتر بودند که در کنار نظر‌سنجی مردمی، ورزشکاران،‌ مربیان، مدیران ورزش و اهالی رسانه دربارهٔ بهترین‌های سال ۹۱ اظهارنظر کردند.

پس از شش روز رای گیری ما دو ورزشکار برتر سال از نگاه جامعه ورزش و مخاطبان مردمی انتخاب شدند. حمید سوریان از نگاه جامعه ورزش و احسان حدادی از نگاه مردم به عنوان برترین ورزشکار سال انتخاب شدند. حمید سوریان دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن است و پرافتخارترین فرنگی کار ایران شناخته می‌شود و احسان حدادی نیز در لندن مدال نقره پرتاب دیسک را گرفت تا نام خود را به عنوان اولین دوومیدانی کار تاریخ ایران که صاحب مدال المپیک شد،‌ ثبت کند.

در رای‌گیری مردمی ۱۵ هزار نفر شرکت کردند و ۲۰۰ نفر از جامعه ورزش نیز در این نظرسنجی رای دادند. خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همه افتخار آفرینان المپیک و پارالمپیک را شایسته بهترین‌ها می‌داند و معتقد است که تلاش‌های این قهرمانان با هیچ چیز قابل تقدیر نیست و انتخاب این دو قهرمان را نیز به جامعه ورزش و مردم ورزش دوست ایران تبریک می‌گوید. ایسنا طی مراسمی از این دو قهرمان ملی تجلیل خواهد کرد.

درصد آرای مردم به قهرمانان:

۱- احسان حدادی ۵/۲۴ درصد

۲- سعید معروف ۶/۲۱ درصد

۳- حمید سوریان۶/۱۴ درصد

۴- بهداد سلیمی ۴/۱۳ درصد

۵- نوشاد عالمیان ۴/۵ درصد

۶- سیامند رحمان ۵ درصد

۷- امید نوروزی ۹/۴ درصد

۸- الهه احمدی ۷/۴ درصد

۹- زهرا نعمتی۲/۳ درصد

۱۰- قاسم رضایی۷/۲ درصد

رده‌بندی برترین‌ها از نگاه جامعه ورزش

۱- حمید سوریان

۲- بهداد سلیمی

۳- احسان حدادی

۴- سیامند رحمان

۵- الهه احمدی

۶- زهرا نعمتی

۷- امید نوروزی

۸- قاسم رضایی

۹- نوشاد عالمیان

۱۰- سعید معروف


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.