برترین تنیسور جهان بدلیل نزدن واکسن از دو مسابقه مهم کنار رفت

جوکوویچ از دو رویداد مهم تنیس به دلیل واکسینه نشدن کناره‌گیری کرد.

برترین تنیسور جهان بدلیل نزدن واکسن از دو مسابقه مهم کنار رفت

به گزارش ممتاز نیوز، مرد شماره یک سابق تنیس جهان که چندی قبل به دلیل واکسینه نبودن، از کشور استرالیا اخراج شد حالا در آستانه از دست دادن دو رقابت مهم دیگر است.

نواک جوکوویچ اوایل سال جاری میلادی، برای حضور در مسابقات تنیس آزاد استرالیا به این کشور رفته بود اما پس از برگزاری چندین جلسه دادگاه در نهایت به دلیل واکسینه نبودن، بعد از ابطال ویزایش از این کشور اخراج شد.

او اما پس از این مسابقات در دوبی به رقابتهای تنیس بازگشت اما شکست او در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات برابر ژیری وزلی که حذف او را در پی داشت، باعث شد تا دنیل مدودف با قهرمانی در این دوره و رسیدن به امتیاز ۸۶۱۵، عنوان مرد شماره یک تنیس جهان را از آن خود کند.

برنده ۲۰ گرند اسلم اما حالا دو رویداد مهم دیگر جهانی را در حالی از دست می‌دهد که در این مدت بارها تاکید کرده مشکلی برای از دست دادن تورنمنت‌ها ندارد چرا که همچنان بر اعتقادش در خصوص حق انتخاب زدن یا نزدن واکسن کرونا پایبند است.

جوکوویچ در همین راستا، در اینستاگرام خود نوشته است که برای شرکت در مسابقات پیش رو در انتظار تغییر مقررات بوده است اما عدم تحقق این مهم، به انصراف او منجر شده است: «می‌دانستم که با توجه به شرایط ورود به ایالات متحده، بعید است بتوانم به آنجا سفر کنم اما از آنجایی که مقررات بین‌المللی کرونا همیشه در حال اصلاح است، می‌خواستم منتظر بمانم و ببینم آیا چیزی تغییر می‌کند یا خیر. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا تأئید کرد که مقررات تغییر نمی‌کند و این بدان معناست که من در ایالات متحده بازی نخواهم کرد.»

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.