برتری استقلال مقابل ذوب آهن با تعویض های طلایی قلعه نویی

به گزارش ایرنا، این دیدار سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و ‘امین منچهری’ در دقیقه ۸۳ تنها گل بازی را برای تیم استقلال تهران به ثمر رساند.

در نیمه نخست، آبی پوشان سعی داشتند از کناره ها و حرکات خسرو حیدری و هاشم بیگ زاده به دروازه تیم ذوب آهن نزدیک شوند اما موفق به گشودن دروازه حریف نشدند.

مهم ترین فرصت نیمه نخست در دقیقه ۲۴ از ضربه ‘فابیو جانواریو’ از پشت محوطه جریمه تیم ذوب آهن اصفهان رخ داد که با واکنش ‘دارکو بوزویک’ به کرنر فرستاده شد.

ضربه سر آرش برهانی در دقیقه ۳۸ از روی ارسال خسرو حیدری نیز با فاصله اندک به خارج از چارچوب دروازه تیم ذوب آهن زده شد.

در مجموع، استقلالی ها کنترل بازی را در نیمه نخست در اختیار داشتند اما دفاع چند لایه تیم ذوب آهن مانع از گلزنی آبی پوشان شد.

نیمه دوم با حملات دو تیم روی دروازه یکدیگر آغاز شد و بازی متعادل پیش رفت تا اینکه تعویض های استقلال در ۲۰ دقیقه پایان بازی، استقلال را هجومی تر کرد و آبی پوشان را به پیروزی رساند.

امین منوچهری پس از مصدومیت فابیو جانواریو در دقیقه ۶۷ جایگزین این بازیکن شد و میثم بائو در دققه ۸۱ به جای آرش برهانی به میدان آمد.

گل تیم استقلال در دقیقه ۸۳ روی ارسال بائو و ضربه سر منوچهری به ثمر رسید تا تعویض های طلایی قلعه نویی آبی پوشان را به دومین پیروزی خود در لیگ برتر برساند.

در دقیقه ۸۶ نیز ضربه سر منوچهری به دیرک دروازه ذوب آهن برخورد کرد.

البته ذوب آهنی ها نیز در ۳۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم چند فرصت گلزنی به دست آوردند اما موفق به گلزنی نشدند.

در دقیقه ۵۶ ضربه فرشاد بهادرانی با برخورد به مهدی رحمتی به دیرک دروازه استقلال برخورد کرد و در دقیقه ۶۷ نیز ضربه خطرناک فرشاد بهادرانی با عکس العمل زیبای رحمتی دفع شد.

‘امیر قلعه نویی’ که با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در دو بازی قبلی تیم استقلال تهران محروم بود، در این دیدار برای نخستین بار از روی نیمکت مربیان، آبی پوشان را هدایت می کند.

‘پژمان منتظری’ به دلیل مصدومیت و ‘مجتبی جباری’ با نظر کادر فنی، در فهرست ۱۸ نفره تیم استقلال تهران در این بازی حضور ندارشتند.

قضاوت این مسابقه بر عهده محسن ترکی با کمک های محسن فریمانی و تورج عیوض محمدی بود.

ورزشی**۷۵۳۷**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۵۸۳۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.