برتری فوتسال ایران مقابل پاناما در نیمه‌ی اول

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

1839611_FULL-LND.jpg

ملی پوشان فوتسال ایران با پیروزی در نیمه اول بازی با پاناما به رختکن رفتند.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی تایلند از ساعت ۱۵:۳۰ امروز(پنج شنبه) در سالن نیمیباتر به مصاف پاناما رفت و در نیمه اول بازی با پیروزی ۳ بر یک شاگردان صانعی به پایان رسید. گل های ایران را در این نیمه اسماعیل پور، کاظمی و طاهری به ثمر رساندند.

اولین حمله جدی ایران را اسماعیل پور در دقیقه سوم آغاز نمود و با دادن پاس به حسن زاده این بازیکن در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما ضربه حسن زاده به تیر دروازه خورد و در برگشت خود اسماعیل پور توپ را تبدیل به گل نمود. اما تک گل ایران تنها سه دقیقه دوام آورد و تیم پاناما روی حرکت تاکتیکی توسط کلادیو گودریج به گل تساوی دست یافت.

بازیکنان پاناما پس از این گل در دو حرکت خشن مصطفی طیبی و مصطفی نظری را مصدوم نمودند اما سنگربان ایران وضعیت بهتری داشت و به بازی ادامه داد.

در ادامه بازی بازیکن گلزن پاناما مالک موقعیت تک به تک شد که این توپ با خوش شانسی از کنار دروازه نظری عبور نمود و ثانیه هایی بعد نیز دروازه بان پاناما نیز شوت محکم حسن زاده را مهار نمود.

حملات شاگردان صانعی در ادامه افزایش یافت و طاهری، حسن زاده و کاظمی به ترتیب دو شوت را روانه دروازه نمودند که هر دو به خارج رفت و بالاخره افشین کاظمی پس از چند بار ناکامی، پشت به دروازه پاناما مالک توپ شد و با چرخشی مشابه چرخش های وحید شمسایی، دومین گل ایران را به ثمر رساند.

دو تیم در ادامه حملات بسیاری را تدارک دیدند که در آخرین دقیقه‌ی نیمه‌ی اول محمد طاهری روی یک ضربه‌ی کرنر توانست گل سوم را به ثمر برساند.

همچنین در دیگر دیدار همزمان این گروه، اسپانیا به مصاف مراکش رفته است و نیمه اول این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود اسپانیا به پایان رسید.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.