برخورد با شرکت‌های متخلف اینترنتی

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیوئی تاکید کرد که در صورت تعلل هر یک از شرکت‌های ارائه کننده خدمات اینترنتی و با محرز شدن تخلف، برابر مفاد پروانه مقررات لازم در مورد شرکت‌های متخلف اعمال می‌شود.
حسن رضوانی، معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیوئی در گفت‌وگو با (ایسنا) در این باره گفت: با توجه به این که زنجیره ارائه خدمات ADSL متشکل از خدمات مشترک شرکت‌های PAP یا همان ندا و شرکت مخابرات ایران است، بروز هر گونه تعلل و تخلف از سوی هر یک ازشرکت‌های مذکور امکان ایجاد اشکال در سرویس مذکور را به همراه داشته که در صورت تعلل هر یک از این شرکت‌ها، محرز شدن تخلف برابر مفاد پروانه مقررات لازم در مورد شرکت‌های متخلف اعمال می‌شود.
چندی پیش در جلسه‌ای میان محمدعلی فرقانی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مدیران ۱۱ شرکت PAP مطرح شد که رگولاتوری این آمادگی را دارد به بررسی راهکارهای اجرائی و رهنمودهای فکری اپراتورهای PAP درباره مشکلات و مسائلی که با آن روبرو هستند پرداخته و از ظرفیت‌های قانونی برای حل آنها استفاده کند.
به گزارش ایسنا،‌ در جلسه اشاره شده معاونین و برخی مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز حضور داشتند، مدیران عامل شرکت‌های PAP مسائل مربوط به حوزه فعالیت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور از جمله موانع پیش رو در ارائه سرویس‌های اینترنت و نحوه ارتباط با سایر اپراتورها، تسهیم بازار، تعرفه، زنجیره خدمات، ایجاد شبکه انتقال داده در استان‌‎ها و … را بیان کردند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: رگولاتوری به دنبال آن است که در چارچوب پروانه اعطا شده به اپراتورها قانون را اعمال کند تا حداقل مفاد این پروانه‌ها اجرا شود.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اشاره به فعالیت‌های شرکت‌های “ندا” گفت: تسهیم بازار، اتصال مستقیم به شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، ارائه خدمات ارزش افزوده از جمله راهکارهای گسترش حوزه فعالیت اپراتورهای PAP و ایجاد فضای رقابتی برای ارائه خدمات اینترنت است.


iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.