برخورد زنجیره ای خودروها در تهرانپارس

به گزارش خبرآنلاین؛ در پی تماس های پی در پی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی درباره این حادثه آتش نشانان به سوی تهرانپارس، شرق به غرب رودکی، مقابل پایانه شرق حرکت کردند.

علی امینی معاون عملیات منطقه ۳ که در محل حادثه حاضر بود در این باره گفت: به علت ترافیک شدید که براثر این تصادف ایجاد شده بود آتش نشانان با کندی حرکت مواجه شدند و با رسیدن به محل مشاهده شد ۶ دستگاه خودرو شامل پژو ۴۰۵، تاکسی، دو دستگاه پراید، یکدستگاه اتوبوس و یکدستگاه کامیون با یکدیگر برخورد کرده و راکب یکدستگاه موتور سیکلت نیز پس از برخورد با گاردریل، به داخل کانال سقوط کرده بود.
وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله راکب مصدوم را برای اعزام به مرکز درمانی به امدادگران اورژانس حاضر در محل تحویل دادند.

امینی با اشاره به نشت گازوئیل از اتوبوس و پخش شدن آن در سطح خیابان خاطر نشان کرد: آتش نشانان برای پیشگیری از تصادفات بعدی و همچنین رفت و آمد روان خودروها به دو گروه تقسیم شده و اقدام به ریختن خاک بر روی سطح خیابان و ایمن سازی آن کردند و گروهی دیگر نیز خودروها را به کنار خیابان منتقل کرده و با بریدن حفاظ کنار کانال، کامیون را نیز رها ساختند.

این فرمانده عملیات یادآور شد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل و حمل خودروها با جرثقیل و همچنین روان شدن ترافیک به عملیات خود پایان دادند.
۴۷۲۳۲
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.