برخورد مرگبار پراید با خاور

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 برخورد مرگبار پراید با خاور

برخورد مرگبار پراید با خاور

پرشین خودرو: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از برخورد شدید خودرو پراید با خاور پارک شده در حاشیه بزرگراه آزادگان و مرگ راننده خاور خبرداد.

به گزارش ممتازنیوز، جلال ملکی اظهار داشت: ساعت ۸:۱۷ صبح امروز حادثه برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان نرسیده به جاده مخصوص به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. یک خاور به علت نقص فنی در حاشیه بزرگراه متوقف شده بود و راننده در حال تعمیر آن بود که ناگهان یک خودرو پراید به دلیل نامعلومی با قسمت عقب این خاور برخورد کرد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: راننه خاور به دلیل وقوع حادثه با شیشه جلوی پراید برخورد و داخل آن گرفتار شد، راننده پراید نیز محل حادثه را ترک کرد. آتش‌نشان‌ها با آغاز عملیات راننده خاور را از خودرو خارج و به عوامل اورژانس تحویل دادند که در نهایت مشخص شد وی که مردی ۵۵ ساله بود جان خود را از دست داده است. این عملیات در ساعت ۹:۰۵ به پایان رسید.
وی در ادامه از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت ۱۴:۱۲ روز گذشته آتش‌سوزی گسترده در یک گاراژ واقع در خیابان قزوین، ابتدای خیابان غفاری به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۴ ایستگاه با تجهیزات به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: در یک گاراژ ۱۰ هزار متر مربعی که کارگاه‌‌ها و انبارهای متعددی در آن وجود داشت سوله‌ای به وسعت ۲ هزار متر مربع دچار حریق شد. این سوله مملو از موتور برق، پمپ آب، ظروف روغن و فیلتر روغن بود که آتش آن‌ها به دو دستگاه کانتینر و کامیون مجاور این سوله سرایت کرده بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: آتش‌نشان‌ها از چند ناحیه به اطفای این حریق گسترده پرداختند و عملیات در ساعت ۱۷:۱۶ به پایان رسید. در این حادثه یک نفر از آتش‌نشان‌ها از ناحیه یک زانو دچار مصدومیت شد که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.
وی در ادامه گفت: ساعت ۱۵:۵۷ روز گذشته حادثه آوار در قیطریه، ابتدای اندرزگو به سامانه ۱۲۵ اعلام و ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. در زمینی به وسعت ۸۰ متر مریع یک متر خاکبرداری شده بود و در حالی که کارگران در ضلع جنوبی زمین مشغول کار بودند دیوار ملک مجاور تخریب شد و کارگر را زیر آوار گرفتار کرد.
ملکی خاطرنشان کرد: آتش‌نشان‌ها پس از ساعتی تلاش موفق شدند این کارگر را که یک افغانی ۲۲ ساله بود را از زیر آوار نجات و به عوامل اورژانس تحویل دهند که در نهایت مشخص شد وی جان خود را از دست داده است. این عملیات در ساعت ۱۷ به پایان رسید.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.