برد پیت محل زندگی‌اش با آنجلینا جولی را می‌فروشد

برد پیت خانه خود را در لس‌‌آنجلس ۴۰ میلیون دلار می‌فروشد.

برد پیت محل زندگی‌اش با آنجلینا جولی را می‌فروشد

به گزارش ممتاز نیوز، برد پیت، هنرپیشه هالیوود، یکی از املاک بزرگ و قدیمی خود را در کالیفرنیا به فروش گذاشت.

پیت ۵۹ ساله این ملک را در سال ۱۹۹۴ از کاساندرا پیترسون، هنرپیشه سینما و معروف به «الویرا؛ معشوقه تاریکی»، خریده بود.

به گزارش نشریه پیپل، برد پیت به تازگی حدود ۱.۷ میلیون دلار در این ملک خرج کرده است و با افزودن چندین زمین همسایه، آن را به یک ملک بزرگ ۱.۹ هکتاری با زمین اسکیت، زمین تنیس و یک استخر شنا، تبدیل کرده است. 

طبق گزارش پیپل، برد پیت این خانه را در محله لس‌فلیز شهر لس‌آنجلس، ۴۰ میلیون دلار قیمت‌گذاری کرده است. 

منبع خبری پیپل، بزرگی خانه را دلیل فروش آن دانست و گفت که پیت خواهان خانه کوچک‌تری در اطراف لس‌آنجلس است. اگرچه ظاهرا بزرگی خانه دلیل اصلی فروش آن است، دلایل عاطفی هم در این امر بی‌تاثیر نیست. این خانه بزرگ، جایی است که برد پیت و آنجلینا جولی، همسر سابق پیت، شش فرزند خود را، مدوکس ۲۱ ساله، پکس ۱۹ ساله، زاهارا ۱۸ ساله، شیلو ۱۶ ساله و دوقلوها ناکس و ویوین ۱۴ ساله، در آن بزرگ کردند.

این ملک همچنین به خانه‌ای که آنجلینا جولی پس از جدایی از پیت در سال ۲۰۱۷ به قیمت حدود ۲۵ میلیون دلار خرید، نیز نزدیک است. آنجلینا قبلا به نشریه ووگ بریتانیا گفته بود که عمدا خانه‌ای نزدیک برد پیت خریده است تا بچه‌ها به پدرشان نزدیک باشند.

این دو نفر که زمانی نماد زوج زیبا و خوشبخت هالیوود بودند، از زمان جدایی در سال ۲۰۱۶، درگیر یک جنگ طلاق تمام‌عیار بر سر دارایی‌هاو فرزندانشان بوده‌اند.

پیش‌تر، نشریه پیپل گزارش داده بود که برد پیت در آستانه یک رابطه عاشقانه جدید است. این نشریه اوایل سال میلادی جاری نوشت که برد پیت ۵۹ ساله و اینس د رامون، طراح جواهر ۳۲ ساله، سال ۲۰۲۳ را کنار یکدیگر در شبه‌جزیره باخا در ایالت کالیفرنیا آغاز کردند. نوامبر سال گذشته، این نشریه از آشنایی و دیدارهای این دو نفرخبر داده بود. 

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.