بررسی سند چشم‌انداز ایران در ۳۶۰ درجه

جام جم آنلاین: برنامه ۳۶۰ درجه از سه‌شنبه (۱۱ مهر) به صورت زنده روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، این برنامه تلاش می‌کند با نگاهی به سند چشم‌انداز ایران ۱۴۰۴ جایگاه نظام آموزش عالی کشور را بررسی کند.

به گفته محمود کریمی، تهیه‌کننده ۳۶۰ درجه، این برنامه در قالب گفت‌وگومحور به صورت هفتگی پخش می‌شود و از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است، در بخش گفت‌وگو که در دو قسمت طراحی شده، موضوع برنامه با حضور یک کارشناس علمی بررسی و همچنین با یک فرد خلاق که به مسائل علمی پرداخته، گفت‌وگو می‌شود.

وی افزود: نمای دور و نمای نزدیک از دیگر بخش‌های برنامه ۳۶۰ درجه است که در بخش نمای نزدیک یک مستند براساس موضوع برنامه از نگاه عموم مردم پخش می‌شود و در بخش نمای دور مجموعه اتفاق‌هایی که در طول هفته در فضای علمی کشور رخ داده، مرور می‌شود.

تهیه‌کننده برنامه، «دانشجو» را اولین موضوعی عنوان کرد که قرار است در برنامه به آن پرداخته شود و افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید، این موضوع را انتخاب کردیم و دانشجو کیست؟ تفاوت دانشجویان دانشگاه‌های مختلف از جمله سوالاتی است که به آنها در این برنامه پاسخ داده خواهد شد.

برنامه ۳۶۰ سعی می‌کند در مدت زمان ۹۰ دقیقه به بررسی موضوعاتی همچون جایگاه هیات علمی در دانشگاه‌ها، تعریف پروژه‌های دانشگاهی، رتبه‌بندی دانشگاه‌ها، ادامه تحصیل در خارج از کشور، کارکرد انجمن‌های علمی و… بپردازد.

«۳۶۰ درجه» کاری از گروه دانش شبکه چهار سیماست و سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.