بررسی آثار کبودی و چگونگی مرگ ستار بهشتی دڕ دستور کار کمیسیون امنیت ملی مجلس

این خبر دڕ تاریخ ۳۰ آبان به نقل از منبع ذکر شده، دڕ پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

علاالدین بروجردی، دڕ مورد نظر پزشکی قانونی دڕ خصوص طبیعی خواندن مرگ ستار بهشتی و از سوی دیگر اظهارات دادستان کل کشور دڕ خصوص وجود آثار کبودی دڕ بدن این وبلاگ‌نویس ایرانی، گفت که بررسی‌های این کمیسیون دڕ مورد سبب مرگ ستار بهشتی مشمول این موضوعات نیز می‌شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تلاش بر این است که گزارشی مبتنی بر واقعیات صحنه ارائه گردد دڕ عین حال دڕ پاسخ به این پرسش که آیا دڕ گزارش کمیسیون امنیت ملی در مورد مرگ ستار بهشتی نقطه نظرات ریاست سازمان پزشکی قانونی دڕ مورد طبیعی بودن مرگ این وبلاگ‌نویس ایرانی و از سوی دیگر وجود آثار کبودی دڕ بدن او طبق توضیحات دادستان کل کشور بررسی می گردد، گفت: این بررسی‌ها نیز بخشی از کار است، آقای دواتگری به عنوان مامور کمیسیون امنیت دڕ بررسی این موضوع گزارش جامع‌الاطرافی را تهیه کرده است.

وی افزود: برای کمیسیون امنیت، حقیقت‌یابی و تهیه گزارشی مبتنی بر واقعیات صحنه مهم است. به همین سبب متخصصی که سابقه طولانی دڕ امر قضا دارد را برای بررسی این موضوع مامور کرده‌ایم که گزارش را بعد از بررسی برای اطلاع‌رسانی عموم دڕ مجلس قرائت خواهیم کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دواتگری مامور این کمیسیون برای بررسی سبب مرگ ستار بهشتی سابقه طولانی دڕ امر قضا دارد، گفت: آقای دواتگری را برای بررسی مرگ ستار بهشتی به دادستانی تهران معرفی کرده‌ایم و بر این اساس ایشان جلساتی را با مسئولان مربوطه دڕ دادستانی تهران و فرماندهی نیروی انتظامی دشتند و بازدیدی از بازدشتگاه فتا نیز انجام دادند.

بروجردی افزود: قرار شده است نتیجه این گزارش دڕ جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون امنیت مطرح شود، دڕ صورتی که این گزارش نیاز به تحقیقات بیشتری نداشته باشد و برای قرائت دڕ صحن کفایت کند، آن گاه به هیات رییسه می‌دهیم و گرنه قرائت گزارش به تعویق می‌افتد.

۲۹۲۱۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.