بررسی آخرین وضعیت دانشکده فنی اسلام آبادغرب

۲۷م دیماه ،

آخرین وضعیت دانشکده فنی دانشگاه رازی در شهرستان اسلام آبادغرب با حضور مسئولین دانشگاه رازی و نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس بررسی شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه رازی، نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستان اسلام آباد با حضور در جمع دانشجویان دانشکده فنی مهندسی این شهرستان به بحث و تبادل نظر در خصوص بهبود وضعیت کنونی دانشکده پرداختند.

در این جلسه دکتر محمد مهدی خدایی، رییس دانشگاه رازی با اشاره به رسالت دانشگاه در جامعه گفت: اگر همت مسئولین شهرستان و دانشگاه همسو شود روند پیشرفت این دانشکده سریع تر خواهد شد.

وی افزود: حضور اعضای هیأت رئیسه در این مکان بیانگر این نکته است که یکی از دغدغه‌های مسئولین دانشگاه، مسائل مربوط به دانشکده فنی مهندسی اسلام آبادغرب است.

خدایی اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشکده فنی در هر دانشگاهی بسیار پرهزینه است، لازم است با همکاری نماینده مردم اسلام آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص اخذ یک ردیف بودجه مالی برای این دانشکده اقدام لازم بعمل آید.

وی همچنین از رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد به خاطر در اختیار گذاشتن ساختمان جهت خوابگاه تشکر و قدردانی کرد.

خدایی خاطرنشان کرد: تائید نهایی دانشکده فنی مهندسی اسلام آباد غرب از طرف وزارت علوم منوط به انجام تعهدات شهرستان در این رابطه است که این امر با همت مسئولین دانشگاه وشهرستان عملی خواهد بود.

در ادامه نیز علی جلیلیان، نماینده مردم اسلام آباد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از خدمات ریاست و معاونت های دانشگاه رازی در خصوص تأسیس دانشکده فنی مهندسی اسلام آباد به پیگیری و تأمین نیازمندی‌های دانشکده مزبور تاکید کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.