بررسی اقتصاد مقاومتی در فراکسیون روحانیون مجلس

۲۳م اسفند ،

سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس گفت: اعضای این فراکسیون در طول مدت مجلس نهم نشست‌هایی را با مسئولین مختلف داشته و در این نشست‌ها و جلسات داخلی خود به بررسی مسائل فرهنگی، اقتصادی و اقتصاد مقاومتی پرداخته‌اند.
حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون روحانیون مجلس در ارتباط با موضوعات مختلف که در حوزه کاری این فراکسیون است فعالیت‌ها و نشست‌هایی را با مسئولان دستگاه‌های مختلف و یا با حضور اعضای فراکسیون داشته است که در این جلسات موضوعاتی چون مسائل اقتصادی، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفته و نتایج به مسئولین ذیربط منتقل شده است.

وی افزود: علاوه بر این نشست‌هایی را نیز هیئت‌رئیسه فراکسیون در این مدت برگزار می‌کرده است که در این جلسات مسائل جاری کشور مورد بحث و بررسی قرار می‌گرفته و موضع فراکسیون در ارتباط با موضوعات مختلف اعلام می‌شده است.

سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: دیدار با مراجع عظام تقلید و بعضی مسئولان دستگاه‌های دیگر از دیگر برنامه‌های اعضای فراکسیون روحانیون مجلس بوده و دیدار با آیت‌الله مهدوی کنی نیز در دستور کار فراکسیون قرار داشته که این دیدار تاکنون انجام نشده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: همچنین نمایندگانی از نهادهای مختلف از جمله حوزه علمیه قم و شورای عالی مدیریت در جلسات هیئت‌ رئیسه فراکسیون حضور پیدا کرده‌اند و گزارشی را در ارتباط با مسائل فرهنگی و همچنین اعتباری و بودجه‌ای به کمیسیون ارائه کرده‌اند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.