بررسی تحقیق و تفحص از صنعت خودروسازی در کمیسیون صنایع مجلس

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از ارانیکو در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

چکیده: کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی فردا بررسی وضعیت صنعت خودروسازی کشور و همچنین بررسی تقاضای تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان در خصوص عملکرد صنایع خودروسازی کشور و شرکت‌های خودرو ساز را در دستور کار دارد.

بررسی طرح اصلاح قوانین نحوه معرفی، انتخاب و فعالیت ناظران و ساماندهی امور نظارتی مجلس شورای اسلامی ، ادامه بررسی وضعیت صنعت خودروسازی کشور و بررسی طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران برنامه کاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری است.

ادامه بررسی طرح تاسیس سازمان ملی استادندار ایران، ادامه بررسی طرح اصلاح تبصره ۵ بند الف ماده ۳ قانون اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص جمعی از نمایندگان مجلس در خصوص عملکرد صنایع خودروسازی کشور و شرکت های خودروساز دستور کار این کمیسیون در روز سه شنبه خواهد بود.

کارگروه صنعت روز یکشنبه ادامه بررسی طرح تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران را در دستور کار دارد.

کارگروه معدن و صنایع معدنی نیز فردا موضوع مشکلات تولید و فرآوری سنگ آهن را بررسی می نماید.

کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات این کمیسیون دوشنبه با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جلسه دارد و در این جلسه سهم این وزارتخانه در تولید ملی مورد بررسی قرار می گیرد.

کارگروه فناوری های نوین و هوا فضا نیز گزارش تفسیری مسولان شرکت ملی صنایع پتروشیمی در خصوص عملکرد و ارائه برنامه های شرکت متبوع در حوزه فناوری های نوین را بررسی می نماید.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.