بررسی تفکیک ری از تهران در جلسه مجمع نمایندگان استان با استاندار

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به جلسه امروز مجمع نمایندگان استان تهران با استاندار تهران گفت: در این جلسه بحث تفکیک ری از شهر تهران مطرح و بحث‌هایی از قبیل مستندات قانونی این تفکیک بررسی شد.
لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جلسه امروز مجمع نمایندگان استان تهران با مرتضی تمدن استاندار تهران اظهار داشت: این جلسه با حضور تعداد قابل توجهی از نمایندگان تهران تشکیل شد و فرماندار تهران، استاندار و معاونین وی در این جلسه حضور داشتند.
وی ادامه داد: در این جلسه بحث تفکیک ری از شهر تهران مطرح و بحث‌هایی از قبیل مستندات قانونی این تفکیک بررسی شد.
این نماینده مجلس ادامه داد: مقرر شد استانداری پیش نویس این طرح و گزارشی از مستندات قانونی تفکیک ری از تهران را تهیه کند و در جلسه دیگری با حضور استاندار، فرماندار، شهردار تهران و ریاست شورای شهر این موضوع بررسی شود.
افتخاری با بیان اینکه موضوع بعدی این جلسه ارائه گزارش استاندار از روند پیشرفت چشم انداز تعیین شده برای استان تهران بود، گفت: استانداری چشم‌اندازی ۵ ساله یعنی از سال ۹۰ تا ۹۴ برای تهران تهیه کرده‌ و در جلسه امروز گزارشی از اقدامات انجام گرفته برای رسیدن به این چشم انداز ارائه دادند.
نماینده مردم تهران خاطرنشان کرد: نمایندگان استان تهران سؤالاتی درباره برخی مسائل از جمله بحث اشتغال، راه‌های ورودی و خروجی استان تهران، مسکن مهر، مشکلات شهرستان‌های اطراف تهران، آب و فاضلاب این استان، بهداشت و درمان، ارتقای امنیت و همچنین متروی تهران مطرح کردند که استاندار به این پرسش‌ها پسخ داد و مطالب خوبی مطرح کرد.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.