بررسی دلایل افزایش قیمتها در دستور کار مرکز پژوهشها

کاظم جلالی در گفتگو با مهر درخصوص مهمترین برنامه اش برای پیگیری در مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: برنامه های متنوعی برای مرکز پژوهشهای مجلس دارم اما با توجه به اینکه درحال حاضر مهمترین دغدغه مردم افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی در بازار است؛ لذا این موضوع به صورت جدی در دستور کار این مرکز قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه روز شنبه هفته آینده مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز پژوهشها برگزار خواهد شد، گفت: البته باید دید که چه اقداماتی تاکنون در رابطه با موضوع افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی در بازار در مرکز پژوهشها انجام شده تا برای تکمیل آنها وارد عمل شد.

نماینده منتخب مردم شاهرود در مجلس نهم با تاکید بر لزوم اقدام عاجل از سوی دولت برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی در بازار، گفت: البته مجلس هم در این رابطه باید اقدامات لازم را در دستورکار خود قرار دهد تا در ماه مبارک رمضان مردم دغدغه گرانی کالاهای اساسی مثل مرغ را نداشته باشند.

به گزارش مهر، پیش از این احمد توکلی رئیس سابق مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در رابطه با دلیل افزایش قیمت گوشت قرمز و مرغ در بازار گفته بود؛ تحقیقات مرکز پژوهشها نشان می دهد یک عده خاص در واردات گوشت دست دارند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.