بررسی صحت محبوبیت ستاره ها در توئیتر

۳۰اردیبهشت،

چرا جاستین بیبر، لیدی گاگا و ریحانا به اندازه ای که فکر می کنیم در توئیتر طرفدار ندارند؟

ممتازنیوز: جاستین بیبر در شبکه اجتماعی توئیتر محبوب ترین مرد دنیاست. 

بیبر با ۳۸ میلیون طرفدار در توئیتر، از لیدی گاگا و کیتی پری (۳۶ میلیون)، ریحانا (۲۹ میلیون) و کیم کارداشیان (۱۸ میلیون) جلو افتاده است. ولی همه این اعداد و ارقام واقعی نیستند. در واقع بسیاری از طرفداران صفحه توئیتر ستاره ها و لایک های فیسبوک آنها، کاذب و غیرواقعی می باشند.

به لطف نوآوری های نرم افزاری تازه، کارشناسان شبکه های اجتماعی به راحتی می توانند طرفداران تقلبی را شناسایی کنند. تخمین زده می گردد که بازار طرفداران تقلبی، حالا دیگر یک صنعت مولتی میلیون دلاری شده باشد.

حساب های جعلی در توئیتر و فیسبوک را می توان با این نرم افزارها شناسایی کرد، زیرا اغلب آنها فعال نیستند و آپدیت نمی شوند. سخت ترین راه برای ایجاد حساب های تقلبی این است که کاری کنید که برای طرفداران دیگر، فعال و مشروع به نظر برسند.

یکی از نمونه های این مدل طرفداران، در میان ستاره ها و سیاستمدارانی دیده می گردد که یک شبه تعداد طرفدارانشان رشدی غیرعادی می کند. به طور مثالً ۲۰ میلیون نفر از طرفداران ۵۰ Cent و Diddy کاذب و تقلبی می باشند.

کارشناسان تخمین می زنند که نیمی از ۳۷٫۳ میلیون طرفداران بیبر در توئیتر تقلبی می باشند (یعنی ۱۶٫۷ میلیون نفر) یا غیرفعال می باشند (۲٫۶ میلیون نفر) و در واقع ۱۷٫۸ میلیون طرفدار “وفادار” دارد. با این حساب بیبر بعد از لیدی گاگا قرار می گیرد که در اصل ۱۹ میلیون طرفدار دارد.

سایت هایی وجود دارند که برای شما طرفدار درست می کنند و برای هر ۲۵۰ هزار توئیت و ۲۵۰۰ طرفدار تازه، ۵ دلار از شما می گیرند.

نسبت طرفداران واقعی و غیرواقعی بعضی از ستاره ها را در زیر ملاحظه می کنید:

جاستین بیبر: ۳۲ درصد تقلبی، ۳۱ درصد غیرفعال، ۳۷ درصد وفادار

لیدی گاگا: ۵۱ درصد تقلبی، ۳۰ درصد غیرفعال، ۱۹ درصد وفادار

کیتی پری: ۴۰ درصد تقلبی، ۳۲ درصد غیرفعال، ۲۸ درصد وفادار

کیم کارداشیان: ۲۹ درصد تقلبی، ۳۰ درصد غیرواقعی، ۴۰ درصد وفادار

باراک اوباما: ۵۶ درصد تقلبی، ۲۷ درصد غیرفعال، ۱۷ درصد وفادار.

منبع:برترین ها


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.