بررسی معیار انتخاب و تغییر استانداران در سه دولت هاشمی خاتمی و احمدی​نژاد/ از استانداران این سه دولت چه سوالی دارید؟

به گزارش خبرآنلاین، تغییرات پی در پی استانداران و بی ثباتی مدیریت اجرایی به دغدغه برخی ازصاحبنظران سیاسی تبدیل شده است. بخصوص آنکه در یک سال باقیمانده از عمر دولت احمدی نژاد بار دیگر قطار این تغییرات به راه افتاده و برخی “معتمدین دولت” ناچار به خداحافظی شده اند .
تغییرات اخیر در استانداری ها بهانه ای شد تا معیار انتخاب استاندارن و علل تغییر آنها در فضای رسانه ای مورد بحث و بررسی قرار گیرد. به همین دلیل محمدحسین مقیمی که سابقه استانداری خوزستان و کرمانشاه در دولت سازندگی را دارد، به همراه جمشید انصاری استاندار زنجان در دولت خاتمی و منصور حقیقت پور استاندار سابق اردبیل در دولت احمدی نژاد را به کافه خبر دعوت کرده ایم تا با حضور آنان به بررسی این مسائل بپردازیم.

مهمترین وظیفه استاندار، ویژگی های بارزی که استاندار باید از آن برخوردار باشد، علل تغییر استانداران در دولت های مختلف، تجربه مدیریتی و بررسی نوع نگاه دولت های هاشمی ،خاتمی و احمدی نژاد به استانداران از محورهایی خواهد بود که در این میزگرد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
این نشست فردا ساعت ۴ بعد از ظهر در محل کافه برگزار خواهد شد . شما کاربر گرامی نیز می توانید سوالات خود را در قالب کامنت از میهمانان خبرآنلاین بپرسید .

/۲۹۲۱۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. امیر:

    انصاری استاندار آذربایجان غربی بوده و نماینده زنجان اصلاح بفرمایید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.