بررسی ویژگی های دولت اسلامی در جامعه اسلامی دانشجویان

محمد پهلوان دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه آنچه جنبش دانشجویی بخصوص جامعه اسلامی دانشجویان در انتخابات ریاست جمهوری دنبال می کند نحوه گفتمان امام خمینی(ره) و رهبری در اداره کشور است افزود: باید همه به دنبال تشکیل دولت اسلامی باشیم البته این دولت ویژگی هایی دارد که ما از الان در حال تبیین ویژگی های دولت اسلامی هستیم.

وی گفت: بدون شک دولت اسلامی  در ابعاد مختلفی باز تعریف می شود که یکی از آن ابعاد تمدن اسلامی و اهمیت به آن است و معتقدم دانشجویان می توانند در بازخوانی و تشریح شاخص ها و ویژگی های دولت آینده نقش تاثیر گذاری را ایفا کنند.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان همچنین اعلام کرد: تشکل متبوعش در حال حاضر به بررسی ویژگی های دولت اسلامی مشغول است و ورود زودهنگام به عرصه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری را به صلاح نمی داند.

پهلوان ادامه داد: آنچه برای جامعه اسلامی دانشجویان مهم است اهمیت رئیس جمهور آینده به گفتمان امام خمینی(ره)و رهبری و توجه به الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است از این رو توصیه می کنم به جای فعالیت های زودهنگام انتخاباتی تشکل ها بویژه تشکل های دانشجویی به بررسی و تبیین گفتمان هایی که باید در انتخابات آینده به آن پرداخته شود بپردازند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.