برطرف کردن مشکل اتصال بلوتوث در ویندوز +دانلود

این برنامه در دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴بیتی وجود دارد و شما بسته به نوع ویندوز خود باید نسخه موردنظر را دانلود و سپس نرم افزار مذکور را اجرا کنید.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اگر می خواهید بدون هیچ دردسری بلوتوث سیستم خود را فعال کنید. ابتدا یک ابزار کم حجم و رایگان به نام Blutooth Driver Installer را روی سیستم خود دانلود و نصب کنید کنید. این برنامه در دو نسخه ۳۲ بیتی و ۶۴بیتی وجود دارد و شما بسته به نوع ویندوز خود باید نسخه موردنظر را دانلود و سپس نرم افزار مذکور را اجرا کنید.

در پنجره باز شده، گزینه ای با نام I accept the terms and conditions above وجود دارد، آن را فعال و سپس روی دکمه Next کلیک کنید. در ادامه، نرم افزار به جست و جوی سخت افزار بلوتوث شما می پردازد و در صورت یافتن نتیجه ای، آن را برای شما نمایش می دهد. پس از پایان جست و جو و نمایش نتیجه، اگر از درستی سخت افزار شناسایی شده اطمینان دارید برای نصب درایور، روی دکمه Next کلیک کنید.

عملیات نصب درایور سخت افزار بلوتوث شما آغاز می شود. این کار با ایجاد یک نقطه بازگردانی یا (Restore Point) همراه است. پس از پایان عملیات نصب درایور، روی دکمه Next کلیک کنید تا نرم افزار به آزمایش سخت افزار شما بپردازد. در صورت موفقیت آمیز بودن عملیات نصب درایور پیغام Your Blutooth adapter was successfully installed را دریافت می کنید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.