برف تابستانی طالقان را سفیدپوش کرد

بارش برف تابستانی در حالی ارتفاعات شمالی رشته کوه البرز در شهرستان طالقان را سفیدپوش کرده است که مردم در سایر نقاط کشور روزهای گرمی را سپری می کنند.

مهر: بارش برف تابستانی در حالی ارتفاعات شمالی رشته کوه البرز در شهرستان طالقان را سفیدپوش کرده است که مردم در سایر نقاط کشور روزهای گرمی را سپری می کنند.

در روزهای گرم مردادماه بارش برف تابستانی در ارتفاعات طالقان علاوه بر غافلگیری مردم سبب سرد شدن هوا شده است، به طوری که شهروندان برای گرم کردن خود به وسایل گرمایشی روی آورده اند.

در حالیکه گرمترین روزهای سال را به مدد انواع وسایل خنک کننده و نوشیدنیهای متنوع و گوارا به سختی پشت سر می گذاریم، مردم تعدادی از روستاهای بخش بالاطالقان به لباسهای زمستانی و وسایل گرم کننده روی آورده اند.

دبیر ستاد بحران شهرستان در گفتگو با خبرنگار مهر در این ارتباط گفت: بارش برف که از ساعات اولیه پنجشنبه و در پی افت شدید دما آغاز شده بود ارتفاعات شمالی طالقان را سفید پوش کرد.
جواد رجبی افزود: در ارتفاعات پایین تر و در روستاها  بارش باران با افت دما همراه است.
 
وی تصریح کرد: به دلیل شدت سرما مردم تعدای از روستاهای بخش بالا طالقان به لباسهای زمستانی و همچنین استفاده از وسایل گرمایشی روی آورده اند.
 
دبیر ستاد بحران شهرستان طالقان با اشاره به جاری شدن سیل در هفته گذشته و مسدود شدن برخی راههای روستایی در بخش طالقان گفت: تمامی راههای روستایی در سطح شهرستان بازگشایی و اکنون قابل تردد است.
 
رجبی گفت: سیل هفته گذشته به تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی و همچنین خودرو، دامداران و زنبورداران  آسیب رساند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.