برنامه‌ریزی برای تامین ورق‌های فولادی از منابع داخلی

۱۱م آذر ،

ایران خودرو اعلام کرد که در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تامین ورق‌های فولادی مورد نیاز خود را از منابع داخلی تا پایان سال۹۱ به ۸۰ درصد افزایش می‌دهد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، حسین نجاری – قائم مدیر عامل ایران خودرو در تولید – با بیان این مطلب افزود: به منظور استفاده از ظرفیت‌های تولیدی کشور، پروژه توسعه داخلی سازی ورق در سطح گروه صنعتی ایران خودرو در مهرماه امسال تعریف و با ایجاد بسترهای لازم، برنامه اجرایی پروژه تدوین شد.

وی از تشکیل تیم‌های مشترک داخلی سازی ورق فولادی میان ایران خودرو و شرکت‌های تولیدکننده ورق؛ از جمله شرکت فولاد مبارکه اصفهان و همچنین شرکت تولید ورق خودرو در چهارمحال و بختیاری خبرداد و گفت: با تشکیل این تیم‌ها گام های بلندی در ارتقای شرایط کیفی تولید ورق و بدنه خودرو برداشته خواهد شد.

وی گفت: از نتایج اولیه حاصل از تشکیل چنین تیم‌هایی می توان به تدوین برنامه توسعه مصرف ورق‌های داخلی به بیش از۸۰ درصد با رعایت استانداردهای فنی و کیفی لازم، تا پایان سال ۹۱ اشاره کرد.

نجاری تاکید کرد:‌ در آینده‌ای نزدیک شاهد داخلی سازی کامل منابع تامین ورق‌های فولادی ایران خودرو خواهیم بود.

قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو نشست‌های مشترک صنایع خودروسازی و فولاد را نشانه عزم راسخ در تحقق هدف بزرگ پیوند فولادسازی با صنعت خودرو عنوان کرد و افزود: ایران خودرو موفقیت‌های بزرگی در طراحی و ساخت قالب و ابزارها تولید بدنه خودرو داشته است و با توجه به نقش کلیدی استایل نهایی خودرو در جلب رضایت مشتریان، تداوم این موفقیت منوط به دریافت ورق‌های فولادی با کیفیت از منابع داخلی است.

نجاری اظهار امیدواری کرد که با تشکیل تیم های مشترک تخصصی برنامه ریزی، کیفیت و فنی میان ایران خودرو و صنعت فولاد کشور و پایش مداوم کیفیت محصولات بتوانیم بر محدودیت های بین المللی موجود غلبه کرده و در زمینه تامین فولاد به صورت کاملا مستقل عمل کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.