برنامه‌های ویژه ورزشی در ماه مبارک رمضان

یکشنبه ۱۸ تیر – ۰۴:۵۴:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران خبر داد:

بزرگنمایی:  

محمد رضایی، برنامه‌های ورزشی ویژه آقایان پایتخت‌نشین در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، معاونت ورزش آقایان این سازمان گفت: برگزاری برنامه‌های متعدد ورزشی در بخش‌های مختلف شامل مسابقات، ایستگاه‌های تندرستی، کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی از جمله اقداماتی است که این معاونت به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان انجام می‌دهد.
رضایی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، برگزاری مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها، مسابقات فوتسال و تنیس روی میز محلات و فوتسال کارکنان و مدیران شهرداری تهران تحت عنوان جام رمضان، در مجموع به حضور بیش از ۵۶ هزار شهروند تهرانی در عرصه رقابت‌های ورزشی می‌انجامد.
وی برگزاری ایستگاه‌های تندرستی شبانه با حضور بیش از ۲۸۰ هزار نفر در ۳۷۵ ایستگاه تندرستی را از دیگر اقدامات این معاونت در ماه مبارک رمضان برشمرد.
معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان حدود ۳۰۰ نفر از علاقمندان در کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی «تغذیه ورزشی» و «داوری رشته‌های همگانی» حضور خواهند یافت.
رضایی برگزاری کارگاه تغذیه ورزشی را به میزبانی مناطق ۷، ۱۲، ۱۸ و ۲۱ و نیز کلاس توجیهی داوری رشته‌های همگانی را به میزبانی مناطق ۶، ۱۱ و ۱۷ اعلام کرد.
وی در خاتمه افزود: برگزاری مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها به میزبانی سازمان ورزش شهرداری تهران و دیگر برنامه‌های اعلام‌شده به میزبانی مناطق ۲۲گانه شهرداری پایتخت انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۸۱۶۵۴۱۴۱۹۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.