برنامه‌های پلیس راهور برای بازگشایی مدارس

جام جم آنلاین: رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به جزئیات برنامه‌های بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: ایجاد خط‌کشی‌ها و نصب المان‌های ترافیکی و جان‌پناه‌ها از جمله‌ برنامه‌هاست.

سردار رحیمی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس در خصوص آمادگی پلیس راهور برای بازگشایی مدارس اظهار داشت: یکی از عملکردهای پلیس راهور در این زمینه، بحث ایمن‌سازی اطراف مدارس و در واقع نوسازی و بازسازی علائم با کمک شهرداری است که اکنون در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه مدارس به دو دسته مستقر در محورهای اصلی و غیر اصلی تقسیم می‌شوند، افزود: منظور از محورهای اصلی،‌ قرار گرفتن مدارس در کنار اتوبان، بلوار و شریان درجه یک است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ایجاد خط‌کشی‌ها و نصب المان‌های ترافیکی و جان‌پناه‌ها و ایجاد پهلوگاه‌های مناسب برای پیاده و سوار کردن دانش‌‌آموزان، از موارد درخواست شده از شهرداری است.

آموزش رانندگان تاکسی سرویس مدارس از برنامه‌های راهور

سردار رحیمی در خصوص سرویس مدارس عنوان کرد: تا اول مهر تمامی سرویس‌های مدارس باید ساماندهی شوند که این عمل با همکاری سازمان تاکسیرانی، سازمان حمل‌ونقل و آموزش و پرورش و با نظارت و کنترل پلیس راهور نتیجه می‌دهد.

وی با بیان اینکه بحث ساماندهی سرویس‌های مدارس از مدت‌ها قبل آغاز شده است، اظهار داشت: تفاهم‌نامه سرویس مداس با آموزش و پرورش و چند نهاد مسئول دیگر به امضا رسیده است و از آرم سال تحصیلی ۹۱ـ۹۰ سرویس مدارس نیز رونمایی شد.

 تا ۱۵ مهر وضعیت ترافیکی شهر تغییر کلی پیدا می‌کند

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ درباره آموزش رانندگان سرویس مدارس نیز ادامه داد: بحث آموزش رانندگان تاکسی نیز جزو برنامه‌های در حال پیش‌بینی پلیس راهور است که از اول مهر آماده‌باش صددرصد را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه حداقل تا ۱۵ مهر وضعیت ترافیکی شهر یک تغییر کلی پیدا می‌کند، عنوان کرد: ترافیک به بیش از ۳۰ درصد افزایش خواهد داشت که تلاش می‌شود به حالت عادی و طبیعی خود در ۶ ماه دوم سال برسد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.