برنامه‌های فرهنگی ماه محرم دانشگاه قرآن و حدیث اعلام شد

۳۰ آبان ،

برنامه‌های فرهنگی ایام محرم و عاشورای حسینی پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث از سوی معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه تشریح شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حسین سروقامت در تشریح برنامه‌های این دانشگاه در ایام ماه محرم گفت: یکی از این برنامه‌ها برپایی مراسم قرائت زیارت عاشورا و مراسم سوگواری با شرکت دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی است که در طول ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه ویژه محرم را برنامه دیگر این ایام عنوان کرد و افزود: به مناسبت ماه محرم نمایشگاه کتاب، عکس و پوستر از روز چهارم محرم در مجموعه پردیس تهران برگزار شده و همچنین قرار است کتاب‌هایی با موضوع عاشورا و محرم با تخفیف ۴۰ درصد در اختیار استادان و دانشجویان قرار داده شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی پردیس تهران، برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام حسین(ع) ویژه خواهران در تاریخ پنجم محرم را از دیگر برنامه‌های فرهنگی در ایام محرم برشمرد و افزود: این برنامه‌ها به صورت مشترک توسط معاونت فرهنگی و دانشجویی و کانون قرآن و عترت، در تالار همایش پردیس تهران دانشگاه قرآن و حدیث برگزار خواهد شد.

سروقامت برنامه دیگر ایام محرم را برپایی مراسم قرائت زیارت عاشورا در دهه اول محرم در نمازخانه، سخنرانی مذهبی بین نماز ظهر وعصر، تغییر فضاهای آموزشی و اداری مجموعه پردیس با سیاه‌پوش کردن و نصب بنرهای تسلیت این ایام عنوان کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.