برنامه‌ اردوهای پایانی تیم نوجوانان مشخص شد

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از انجام اردوی ترکیه، دو اردوی کوتاه مدت را در پیش از حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برگزار می‌کند که نخستین مرحله آن از ۱۹ تا ۲۵ شهریورماه با حضور ۲۶ بازیکن در هتل المپیک برگزار می‌شود.

علی دوستی‌مهر در مورد این اردو گفت: اردوی بسیار خوبی در ترکیه داشتیم و دو بازی با دو تیم قدرتمند انجام دادیم که بسیار مفید بود و ترکیب نهایی و اصلی تیم را شناختیم. در حال حاضر به آمادگی رسیده‌ایم و در این اردو ۲۶ بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده‌ایم که در نهایت سه بازیکن خط خواهند خورد و با ۲۳ بازیکن پا به رقابتها می‌گذاریم.

وی ادامه داد: این اردو از ۱۹ شهریورماه وارد ایران شده و ظهر ۲۵ شهریور اردو را ترک می‌کند. اردوی بعدی، اردوی حضور در مسابقات است و از ۲۸ آغاز می‌شود تا تیم برای حضور در بازی روز اول مهرماه برابر لائوس که نخستین دیدار ایران در این رقابت‌ها است، در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان بار دیگر از مردم و رسانه‌ها خواست که تیم‌های ملی پایه را تنها نگذارند و افزود: به هر جهت تیم‌های ملی پایه هم درست مانند تیم ملی بزرگسال زحمت می‌کشند و موفقیت آنها، موفقیت فوتبال ایران است. به همین دلیل از مردم می‌خواهم در بازی‌های تیم نوجوانان، جوانان و امید چه دوستانه و چه رسمی، حضوری مثل دیدارهای تیم ملی بزرگسال داشته باشند زیرا حمایت از بازیکنان پایه باعث رشد فوتبال و انگیزه بخشی به بازیکنان می شود.

دوستی‌‍مهر در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته با همکاری روابط عمومی فدراسیون فوتبال، کنفرانس مطبوعاتی را در یکی از روزهای بین ۲۵ تا ۲۸ شهریور برگزار خواهیم کرد که زمان و مکان آن را از طریق مدیر رسانه‌ای تیم نوجوانان و سایت رسمی فدراسیون فدراسیون فوتبال اعلام خواهیم کرد.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان به شرح زیر است:

مجتبی مقتدایی، علی هزامی، ساسان جعفری کیا، عرفان وجدانی، کمیل حق‌زاده، رضا کرملا چعب، دانیال کاظم نیا، محمد خسروی، علی ریگی، سیدسجاد سید، سیدمجید حسینی، سیدمحمد خرم الحسینی، امیرمحمد مظلوم، علی شجاعی، امید نورافکن، محمد بازاج، میلاد داعی، امیر نصرآزادانی، کیوان هاشمی، شروین کاظمی، مهدی صدقیان، سعید عزت‌اللهی، صادق محرمی، پارسا سلیمی، عبدالرضا زارعی و عرفان اسطخری.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.