برنامه بانک تجارت برای حمایت از زلزله زدگان اعلام شد

به گزارش خبرگزرای مهر، روابط عمومی بانک تجارت در راستای حمایت از زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی، اعلام کرد این بانک ۲۵ میلیارد ریال کمک مالی در قالب تسهیلات قرض الحسنه و ۵ میلیارد ریال به صورت بلاعوض به هزار خانوار آسیب دیده از زلزله اخیر در استان آذربایجان شرقی اعطاء می کند.

مدیرعامل بانک تجارت، اظهار داشت: سوگ آذربایجان قلب ایران را شکست و بانک تجارت در راستای سیاست اخلاق محوری و ایفای مسئولیت های اجتماعی و ملی خود تصمیم دارد تا علاوه بر ایفای نقش فعال در جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان، با اعطای تسهیلات قرض الحسنه به خانوارهای آسیب دیده، روند بازگشت به زندگی در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی را سرعت بخشد و به سهم خود در التیام زخم عمیق آذربایجان عزیز مشارکت کند.

فلاح برنامه های این بانک برای حمایت از خانوارهای آسیب دیده از زلزله اخیر را به شرح ذیل اعلام کرد:

۱- از سوی بانک تجارت، ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ۵۰ میلیون ریالی برای جبران آسیب های ناشی از زلزله به هموطنان عزیزمان در استان آذربایجان شرقی اعطاء خواهد شد که مدت باز پرداخت این تسهیلات ۵ ساله و زمان آغاز بازپرداخت اقساط این تسهیلات نیز ۲ سال پس از دریافت آن خواهد بود.

۲ – ۵۰۰ فقره کمک هزینه ۱۰ میلیون ریالی تهیه لوازم ضروری منزل به صورت بلاعوض در اختیار خانوارهای آسیب دیده از زلزله قرار خواهد گرفت.

۳- افتتاح و اعلام حساب شماره ۰۱۸۲۸۸۰۰بانک تجارت به منظور جمع آوری کمک های هموطنان برای مناطق آسیب دیده در زلزله استان آذربایجان شرقی که هموطنان می توانند با مراجعه به شعب بانک تجارت در سراسر کشور کمک های نقدی خود به آسیب دیدگان زلزله استان آذربایجان شرقی را به شماره حساب اعلام شده واریز نمایند.

۴- افتتاح حساب ویژه برای مدیران و کارکنان بانک تجارت که مایلند از محل بازخرید مرخصی های خود در این وظیفه ملی مشارکت نمایند.

مدیرعامل بانک تجارت یادآور شد: حجم خسارات وارده بر اثر بحران طبیعی هفته گذشته در آذربایجان شرقی تا اندازه‌ای است که علاوه بر دولت و نهادهای عمومی، مردم و بنگاه های اقتصادی کشور نیز مسئولیت دارند هرچه سریعتر و جدی‌تر وارد میدان بازسازی شده تا از تشدید مشکلات انسانی و اقتصادی ناشی از زلزله به ویژه در مناطق روستایی جلوگیری شود.

یاد آوری می شود تسهیلات یاد شده از طریق مدیریت امور شعب بانک تجارت در استان آذربایجان شرقی و با هماهنگی استانداری آذربایجان شرقی اختصاص پیدا خواهد کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.