برنامه رقابت‌های یکشنبه

۱۲م آذر ،

یوونتوس با پیروزی در شهرآورد تورین از پیشتازی خود در سری A دفاع کرد.

ممتازنیوز: یوونتوس با پیروزی در شهرآورد تورین از پیشتازی خود در سری A دفاع کرد.

“بانوی پیر” شنبه شب در دومین مسابقه از هفته‌ پانزدهم سری A پذیرای تورینو، تیم همشهری بود و در پایان توانست میهمانش را با نتیجه‌ سه بر صفر بدرقه کند.

برتری بیانکونری در حالی با گل‌های مارکیزیو (۵۷،۸۴) و جیو وینکو (۶۷) رقم خورد که مهمان با اخراج “گلیک”، مدافع خود از دقیقه ۳۸ ، ۱۰ نفره بازی می‌کرد.

حادثه مهم دیگر این بازی از دست رفتن یک ضربه پنالتی برای یووه بود. آندره‌آ پیرلو، بازیکن ارزشمند خط میانی یوونتوس و تیم ملی ایتالیا نتوانست از ضربه پنالتی اعلام شده به سود میزبان بهره برده و دروازه‌ تورینو را باز کند با این حال یوونتوس با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و از جایگاه خود در صدر جدول سری A دفاع کرد.

یووه هم اکنون فاصله‌ای پنج امتیازی با ناپولی، نزدیک‌ترین تعقیب‌ کننده‌اش در جدول رقابت‌ها پیدا کرده است که در ادامه دیدارهای هفته‌ پانزدهم سری A عصر یکشنبه برابر پسکارا به میدان خواهد رفت.

برنامه دیگر رقابت‌های یکشنبه به ترتیب زیر است:

جنوا – کیه‌وو

بولونیا – آتلانتا

اینتر – پالرمو

لاتزیو – پارما

سیه‌نا – رم

اودینزه – کالیاری

فیورنتینا – سامپدوریا

نخستین دیدار هفته‌ را هم تیم‌های کاتانیا و میلان برگزار کردند.

در این بازی که جمعه شب برگزار شد، روسونری توانست میزبانش را سه بر یک از پیش‌رو برداشته و برای اولین بار در فصل جاری دومین برد پیاپی خود را شاهد باشد.

در جدول پس از یوونتوس، ناپولی با ۳۰ امتیاز در مکان دوم جای دارد. تیم‌های ۲۸ امتیازی فیورنتینا و اینتر هم سوم و چهارم می باشند.

خبرگزاری ایسنا


.
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.