برنامه شهرداری برای شبکه‌های اجتماعی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

مشاور رسانه اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به فعالیت‌های این ارگان در شبکه‌های اجتماعی گفت: ما در حال کار برروی برنامه ۱۳۷ برای ارائه آن روی شبکه‌های اجتماعی هستیم، یعنی همان امکاناتی که برروی پایگاه اینترنتی خود ما و یا برنامه موبایل به کاربران ارائه می‌دهیم، روی بستربرخی شبکه‌های اجتماعی نیز ارائه خواهیم کرد.
 
محمدمهدی کارگر در گفت‌وگو با ایسنا به بحث‌ شبکه‌های اجتماعی و فعالیت شهرداری تهران در این شبکه‌ها اشاره کرد و گفت: در شهرداری تهران با توجه به نظری که شهردار اعمال کرد، ما به عرصه‌های رسانه‌های اجتماعی ورود پیدا کردیم چراکه در این فضاها مردم و شهروندان حضور دارند. به پشتوانه حضور مردم می‌توان در این فضاها سرویس‌های بسیاری را ارائه کرد.
 
وی در ادامه به کاربرد این سرویس‌ها در فضای اجتماعی و مجازی اشاره و اظهار کرد: می‌توان این سرویس‌ها را از وب و موبایل هم فراتر برد و روی شبکه‌های اجتماعی هم ارائه کرد. ما در شبکه‌های معروف عضو هستیم. به علاوه در کنار چنین شبکه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی داخلی نیز حضور پیدا کردیم.
 
کارگر تمرکز شهرداری را روی اکثریت شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد و ادامه داد: ما سعی کردیم تمامی تمرکز خود را روی تمامی شبکه‌های اجتماعی بصورت یکسان پخش کنیم اما اقبال عمومی برروی بعضی شبکه‌ها بیشتر است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.