برنامه مداحان معروف در دهه اول محرم ۹۷/ ایام محرم در تهران کدام هیئت برویم؟

محرم یادآور اقتدار و مظلومیت امام حسین (ع) است و هر کس به طریقی می‌خواهد در مراسم‌ باشکوهی که هیئت‌ها و مداحان اهل بیت برای این ایام در نظر گرفته‌اند شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ممتاز نیوز، همه جا را غم فرا گرفته است، شهر ماتم زده است و چند روزی است که صدای محرم به گوش دل‌های عشاق حسینی رسیده است. محرم یادآور اقتدار و مظلومیت امام حسین (ع) است و هر کس به طریقی می‌خواهد در این عزاداری شرکت کند. هیئت‌ها و مداحان اهل بیت مراسم‌های باشکوهی را برای این ایام در نظر گرفته‌اند که در ادامه این برنامه‌ها و زمان و مکان دقیق آنها از نظرتان می‌گذرد:

سعید حدادیان از سه شنبه بیستم شهریور ماه ۹۷ در خیابان آزادی، غرب بزرگراه یادگار امام، از ساعت ۵:۳۰ صبح به مداحی و مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

همچنین از دوشنبه تا روز عاشورا حاج منصور ارضی بعد از نماز عشا در مسجد ارک مداحی می‌کند.

حاج علی قربانی از ساعت ۲۰:۳۰ در مسجد امام حسین مداحی می‌کند که این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسمی همراه است و علاقه‌مندان می توانند در این مراسم شرکت کنند.

همچنین حاج محمود کریمی در دهه اول از ساعت ۱۶:۳۰ به چیذر می‌رود که علاقه مندان می‌توانند به شمیران، چیذر، امامزاده علی اکبر(ع) مراجعه کنند.

محمد حسین پویانفر در دهه اول از ساعت ۱۹ در مجیدیه شمالی، خیابان شهید صباح غربی، مسجد الهادی(ع) مداحی می‌کند و علاقه‌مندان می‌توانند به این مراسم برای شب‌های محرم مراجعه کنند.

عباس حیدرزاده، رضا ایزدی از شب اول محرم تا شام غریبان بعد از نماز عشا به مدرسه فیضیه می‌روند که حجت الاسلام ا میرباقری به عنوان سخنران در این مراسم حضور خواهد داشت.

همچنین صادق آهنگران، امیر عباسی، احمد زین العابدین از روز اول محرم تا روز عاشورا بعد از نماز عشا در خیابان فاطمی، نرسیده به تقاطع کارگر، فاطمیه بزرگ تهران به عزاداری برای امام حسین (ع) می پردازند.

همچنین قرار است حاج مهدی سلحشور شب هشتم محرم تهران در محضر مقام معظم رهبری به مداحی بپردازد.

علاقه مندان کربلایی نریمان پناهی می‌توانند از دوشنبه تا شام غریبان از ساعت ۱۵ به میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیمه‌گاه شهدا مراجعه کنند.

دوستداران حاج سید مجید بنی فاطمه در ایام محرم می‌توانند به مجتمع فرهنگی – مذهبی ریحانه الحسین مراجعه کنند که این مجتمع واقع در اشرفی اصفهانی، خیابان ۲۲ بهمن، باغ فیض است، همچنین سخنران این مجلس حجت الاسلام والمسلمین مصطفی کرمی است.

همچنین حاج حنیف طاهری از دوشنبه تا شام غریبان هر روز به حسینیه کربلا می‌رود که علاقه مندان می‌توانند به بزرگراه صدر، مسجد کربلا مراجعه کنند. همچنین در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حامد کاشانی به سخنرانی می پردازد.

پایان پیام/۴۶

آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. s.m.z:

    با سلام.این چه معنی داره که نوشتین دوستداران فلان مداح برن به فلان مکان.مجلس امام حسین که این حرفا رو نداره.اگه آدم بخواد برا مداح بره مجلس که اون عزاداری چه ارزشی داره.

  2. محمد ابراهیم شهلایی:

    برنامه مجالس و هیئات عزاداری دهه اول محرم ۹۷ در آدرس ، مراسم عزاداری ، عزاداری حسینی ، هیئت حسینی ، تهران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.