برنامه های منطقه ۳ در استقبال از مهر

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۳ از اجرای برنامه های طرح باز باران همزمان با آغاز مدارس خبر داد.

پیرهادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: به منظور آماده سازی دانش آموزان برای حضور در مدارس اجرای طرح باز باران در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: تجهیز مدارس به وسایل ورزشی بهسازی سرویس بهداشتی و آبخوری کتاب خانه ها هوشمند سازی فرش های نمازخانه مدارس از جمله اقدامات صورت گرفته جهت ایجاد فضایی با نشاط و مناسب برای دانش آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی عنوان کرد.

پیرهادی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده اظهار داشت: تدارک بیش از ۱۲۰۰ بسته سلامت اجرای نمایش در ۱۲ مدرسه برگزاری اردوهای گردشگری همایش های ورزشی تورهای شناخت مشاغل برای دانش آموزان دوره دبیرستان اجرای مسابقات فرهنگی برگزاری سرودهای کارآفرینی و دوره های آموزشی سلامت محور از جمله برنامه هایی است که برای سال تحصیلی تازه پیش بینی شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: تهیه بسته های آموزشی ویژه دانش آموزان با توانایی اقتصادی کمتر جشن های بازگشایی مدارس و اهدای گل به دانش آموزان و همچنین نواختن زنگ مهر از سوی شهرداری منطقه و مسئولین آموزش پرورش را ویژه برنامه های این حوزه عنوان کرد.

وی افزود: اطلاع رسانی دانش آموزان با توزیع بروشورهای ویژه مهر ماه با نصب پوستر و پلاکاردها و برپایی کارگاه های آموزشی با موضوعاتی چون کاهش اضطراب افزایش تمرکز بهداشت فردی و جسمی افزایش انگیزه تحصیلی پرورش مهارت حل مشکل، عوامل موثر در تقویت هوش از برنامه های این معاونت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طرح باز باران از ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر اجرای می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.