برنامه های وزارت ارتباطات در هفته دفاع مقدس/ برپایی غرفه جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار دولت آبادی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه پنج روزه دفاع مقدس در مجموعه وزارت ارتباطات یکی از این برنامه ها محسوب می شود که این نمایشگاه از ۱۰غرفه تشکیل شده که در پنج غرفه مفاهیم مربوط به دوران دفاع مقدس نظیر نقش ولایت، شهدا، جانبازان و ایثارگران، آزادگان در طول این ۸ سال تشریح و به نمایش گذاشته شده است.

وی گفت: غرفه جنگ نرم یکی دیگر از این غرفه ها محسوب می شود که متناسب با مباحث روز به اهمیت و تلاشهای صورت گرفته در این حوزه می پردازد.

سردار دولت آبادی تصریح کرد: کتاب دفاع مقدس، ادوات مخابراتی و پستی، ایستگاه کودکان و تمبر شخصی از دیگر غرفه هایی است که محصولات مرتبط در آن عرضه و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

وی برگزاری ویژه برنامه دفاع مقدس را یکی دیگر از برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان و تأکید کرد: تئاتر دفاع مقدس، راوی پیشکسوت جنگی در خصوص خاطرات دفاع مقدس، معرض شغل هایی که در حوزه ارتباطات دفاع مقدس کمک کرده اند نظیر پستچیان، مخابرات و بی سیمچیان، نمایش ظفر و برگزاری مسابقه از جمله برنامه هایی است که در پنج شب در جنگ های دفاع مقدس برگزار می شود.

رئیس مرکز مقاومت بسیج وزارت ارتباطات گفت: برگزاری تجمع بزرگ فدائیان محمد رسول الله با حضور بسیجیان مجموعه وزارت ارتباطات، وزیر ارتباطات و معاون و مدیران وزارتخانه از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.همچنین اجرای عملیات داخلی امداد و نجات و مانور موتورسواران و رزمی کاران از دیگر برنامه های صبحگاه مشترک بسیجیان وزارت ارتباطات خواهد بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.