برنامه هفته جاری مجموعه تئاترشهر اعلام شد

شنبه ۲۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

برنامه این هفته تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر در حالی اعلام شد که نمایش ˝خدای کشتار˝ علیرضا کوشک جلالی به اجرای خود در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پایان داد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، از این هفته با پایان گرفتن اجرای نمایش خدای کشتار به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی نمایش “هفت شب با مهمانی در نیویورک” نوشته و کار فرهاد آئیش به سبب استقبال قابل توجه تماشاگران در تالار اصلی میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود. این نمایش از یکشنبه ۲۱ آبان تا پایان روز پنجشنبه ۲ آذر ماه ساعت ۱۹ با بازی علی نصیریان و فرهاد آییش ، مدت وقت ۹۰ دقیقه به صحنه می‌رود.

“طوفان” عنوان نمایشی نوشته سید حسین فدایی حسین است که از جمعه ۱۲ آبان ماه به کارگردانی آرش دادگر اجرای خود را در تالار قشقایی آغاز نمود . در این اثر نمایشی که ساعت ۱۹ به مدت ۷۰ دقیقه به صحنه خواهد رفت یعقوب صباحی، مهران امام بخش، امین طباطبایی، مجید امیری، آرش دادگر، گیتی قاسمی، عمار عاشوری، مهراب رستمی، احسان ناجی، رسول مکوندی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در تالار سایه هم نمایش “عطسه ۲۱ دسامبر” نوشته و کار محمد مهدی خاتمی و بازی سروش طاهری، صبا کمالی، مهدی فریضه و خسرو احمدی ساعت ۱۸ به مدت ۶۰ دقیقه میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود.

در کارگاه نمایش هم نمایش “سه مرثیه هذیان” نوشته و کار روزبه حسینی و بازی رویا نونهالی، ماه گل مهر و پژندسلیمانی ساعت ۱۸ و ۱۹:۴۵ به صحنه می‌رود.

“مجلس موزیکال فرافکنی دلقک دو ملیتی به نام بهرام…. فامیلیشو نمی گم” عنوان نمایش محیطی نوشته حسین جمالی است که به کارگردانی مجید رحمتی و بازی حسین جمالی در کافه تریای تالار اصلی تئاتر شهر اجرا می‌شود. این اثر نمایشی ساعت ۱۷:۴۵ با مدت وقت ۴۵ دقیقه پذیرای تماشاگران تئاتر است.

“با جانی دپ در فتوشاپ” نوشته هاله مشتاقی نیا هم عنوان نمایش دیگری است که ساعت ۲۰ با مدت وقت ۶۰ دقیقه و به کارگردانی سید علی هاشمی و بازی(به ترتیب ورود به صحنه) ترانه کوهستانی، حدیث میر امینی، شکوفه هاشمیان، کاظم سیاحی سحر خیز، زهرا تحقیقی، مریم ابراهیمی، سعید سیادت اجرا می‌شود.

 “کانگورو” عنوان نمایشی نوشته علیرضا محمدی است که به کارگردانی علیرضا اولیایی در کافه تریای تالار های چهارسو و سایه اجرا می‌شود. در این اثر نمایشی که ساعت ۱۷:۳۰ هر روز غیر از شنبه ها به مدت ۴۵ دقیقه اجرا می گردد ، فرزین صابونی و بهناز جعفری به عنوان بازیگر حضور دارند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.