برندگان جوایز جشنواره تجسمی اکو مشخص می‌شوند / شمقدری در شبکه خبر / اکران فیلم «چک» ویژه اصحاب رسانه

به گزارش روابط‌ عمومی مؤسسه فرهنگی اکو، این مراسم با حضور حجت‌اله ایوبی رئیس مؤسسه فرهنگی اکو، دبیران و داوران جشنواره، سفیران کشورهای اکو و کشورهای شرکت‌کننده در مسابقه، هنرمندان و شرکت‌کنندگان در این جشنواره در مؤسسه فرهنگی اکو برگزار می‌شود.

فراخوان نخستین جشنواره تجسمی اکو با دبیری کامبیز درم‌بخش (بخش کاریکاتور)، امراله فرهادی (بخش پوستر) و سیف‌اله صمدیان (بخش عکس)، دی ماه ۱۳۹۰ منتشر شد و داوری آن تا اسفندماه ادامه داشت.
 

داوری آثار بیش از هزار هنرمند شرکت کننده از ۳۰ کشور را کامبیز درم‌بخش، جمال رحمتی و حسن کریم‌زاده (بخش کاریکاتور)، ابراهیم حقیقی، ساعد مشکی و صادق قره‌مصطفی (بخش پوستر) و سیف‌اله صمدیان، مریم زندی و فرزاد هاشمی (بخش عکس) بر عهده داشتند.

هیئت داوران نخستین جشنواره اکو نوروز امسال از میان چهار هزار اثر رسیده به دبیرخانه، ۱۸۰ اثر را برای شرکت در نمایشگاه‌ این جشنواره انتخاب کردند؛ نمایشگاهی که تا به حال در شهرهای پاریس، آلماتی و آستانه برپا شده و پس از تهران به شهر دوشنبه و دیگر شهرهای حوزه اکو سفر خواهد کرد.

این هیئت همچنین نفرات برگزیده هر رشته را شامل سه نفر اول و هفت نفر برای تقدیر، انتخاب کردند که این افراد روز جمعه معرفی می‌شوند. در این روز در کنار اعلام اسامی و اهدای جوایز برگزیدگان جشنواره، نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره در نگارخانه اکو گشایش می‌یابد.

مراسم اهدای جوایز نخستین جشنواره تجسمی اکو جمعه نهم ساعت ۱۹ در مؤسسه فرهنگی اکو واقع در خیابان شهید موحد دانش (اقدسیه)، کوچه ناز، پلاک ۱۰ برگزار می‌شود.

رئیس سازمان سینمایی در شبکه خبر
به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی پنجشنبه ۸ تیر ماه مهمان برنامه دو نیم ساعت شبکه خبر می‌شود.

اکران فیلم «چک» ویژه اصحاب رسانه
به همت «کلینیک رسانه» فرهنگسرای رسانه و با مشارکت مدیریت سینمای آزادی، هفتمین اکران فیلم، ویژه اصحاب رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، فیلم «چک» به کارگردانی کاظم راست‌گفتار است و داستان چهار شخصیت را روایت می‌کند که با خواستگاه‌های متفاوت اعتقادی و اجتماعی بر سر تصاحب سهمی برابر از یک چک ۴۰ میلیون تومانی دچار نزاع می‌شوند و …
هفتمین اکران فیلم ویژه اصحاب رسانه روز چهارشنبه ۷ تیرماه ساعت ۲۱ در سینمای آزادی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای دریافت کارت حضور در این برنامه می‌توانند با تلفن ۸۸۸۹۰۸۹۷ واحد روابط عمومی فرهنگسرا تماس حاصل نمایند.

به علت محدود بودن ظرفیت، همراه داشتن کارت ویژه حضور در سالن سینما، جهت تماشای فیلم الزامی است.
 

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.