برند گردشگری از راهبرد تا خلاقیت

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پس از طی اولین دوره سمینار تخصصی راهبردی ساخت برند در گردشگری در خرداد ۸۹ و دومین دوره از این سمینار با محوریت ساخت و مدیریت برند در آذر ۹۰ امروز شاهد برگزاری سومین سمینار و جشنواره گردشگری iبه حمایت سازمان میراث و صنایع دستی و گردشگری با محوریت خلاقیت و مهندسی برند در مرکز همایش های وزارت کشور می باشیم.

محمدحسین ایمانی خوش خو رئیس کمیته علمی سمینار در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه با تجربه دو سال قبل سمینار رویکرد علمی جشنواره مورد توجه قرار گرفت گفت: کمیته علمی با حضور اساتید این رشته تشکیل شده و در این دوره قرار شده ارتباط خوبی با دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی و پژوهشی برقرار شود.

وی افزود: با حضور اساتید ۴۰۰۰ چکیده مقاله برای حضور در سمینار iبه دبیرخانه واصل شده که کمیته علمی ۶۰ مقاله ای که iبه دست رسید و در مرحله نهایی ۱۵ مقاله برگزیده شده است و در مرحله نهایی ۱۱ کتاب منتشر و مابقی در سمینار ارایه می شود.

علاقه مندان از کشورهای آلمان،‌ اتریش و ژاپن و همچنین مدیران هتل های ایرانی و آژانس های مسافرتی و ایرلاین ها و فعالان حوزه گردشگری در این دو روز آخرین دستاوردهای خلاقیت و مدیریت برند در گردشگری را مورد بررسی قرار می دهند./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.