بروز سیلاب در گلستان تا ساعاتی دیگر

در حال حاضر سامانه بارشی که در استان گیلان موجب بروز سیلاب شده بود به سمت شرق درای خزر در حرکت است و تا ساعاتی دیگر استان گلستان را فرا می گیرد.

مهر: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بروز سیلاب و آبگرفتگی معابر در استان گلستان ظرف چند ساعت آینده خبر داد.
 
عبدالرضا امیدوار شهری با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر سامانه بارشی که در استان گیلان موجب بروز سیلاب شده بود به سمت شرق درای خزر در حرکت است و تا ساعاتی دیگر استان گلستان را فرا می گیرد.
 
وی با بیان اینکه شدت بارش ها در گلستان و مازندران کمتر از گیلان خواهد بود گفت: اما سیلاب و آبگرفتگی معابر در این استان رخ می دهد.
 
امیدوار اظهار داشت: تا ظهر فردا این سامانه به طور کامل از کشور خارج می شود.
 
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: امروز در سواحل جنوبی دریای خزر، اردبیل، ارتفاعات البرز و بتدریج شمالشرق ابرناکی، بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود.
 
وی افزود:  از روز پنجشنبه درشمال غرب، سواحل جنوبی دریای خزر و طی روزهای جمعه و شنبه در نوارشمالی کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، وزش باد و کاهش دما رخ خواهد داد.
 
امیدوار یاد آورشد: طی سه روز آینده در برخی نقاط جنوب شرق و شرق کشورافزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
 
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تأکید کرد: طی امروز و فردا در برخی مناطق غرب و جنوب غرب پدیده باد و گرد و خاک به همراه کاهش دید افقی پیش بینی می شود . 


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.