برپایی بازارچه های قرآنی ، هنری و رمضانی در باغ موزه

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به انجام می رسد:

قائم مقام باغ موزه دفاع مقدس از برگزاری ویژه برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی شب های شیدایی به مناسبت ماه رمضان در باغ موزه دفاع مقدس خبر داد .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران مجید بنی احمدی در مورد برنامه های ماه مبارک رمضان در باغ موزه دفاع مقدس اظهار کرد : باغ موزه دفاع مقدس مانند سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان برنامه شب های شیدایی را که یک جنگ رمضانی و دفاع مقدسی است برگزار می کند.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان ویژه برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی شب های شیدایی از ساعت ۲۱:۳۰ شب تا یک صبح ویژه برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه شب های شیدایی به جز لیالی قدر هر شب در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود و درشب های قدر نیز مراسم مذهبی آن شب ها در مسجد جامع خرمشهر که در باغ موزه دفاع مقدس قرار دارد ، برگزار می شود.

قائم مقام باغ موزه دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ویژه برنامه شب های شیدایی شامل برنامه های متنوعی  نظیر صدای ماندگار، تاتر دفاع مقدس، قرائت قرآن، تواشیح و دعوت از هنرمندان دوران دفاع مقدس، خوانندگان و هنرمندان صدا و سیما است.

بنی احمدی با بیان این که از امروز اتوبوس ها برای رفت و آمد شهروندان در باغ موزه دفاع مقدس آماده خدمات دهی به شهروندان تهرانی است ، گفت : هم اکنون در کنار برنامه شب های شیدایی بازارچه های هنری، قرآنی و رمضانی نیز برپا شده که استقبال مردم از این بازارچه ها نیز گسترده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.